Frontloading: medisch formulier 160 en VOG

Amulya

New Member
Waar moet je het medisch formulier 160 (voor de medicals) aanvragen als je wilt frontloaden? Bij de Australische amassade in Berlijn of die in Den Haag?
En waar haal je de VOG (verklaring van goed gedrag), gewoon in de gemeente waar je woont?

kan je 2de vraag beantwoorden, en dat is inderdaad bij de gemeente waar je ingeschreven staat

groetjes

Amulya said:
Waar moet je het medisch formulier 160 (voor de medicals) aanvragen als je wilt frontloaden? Bij de Australische amassade in Berlijn of die in Den Haag?
En waar haal je de VOG (verklaring van goed gedrag), gewoon in de gemeente waar je woont?

De panel doctor heeft de formulieren (meestal) op voorraad. De VOG haal je inderdaad bij de gemeente waar je staat ingeschreven.

Hallo,
wij hebben gebeld voor de  medische keuring in rotterdam.
keurig twee formulieren 160 gekregen en een briefje voor
de bloedtest.
Op het formulier staat dat je alvast part A en E moet invullen.
Ik kan echter alleen A t/m D vinden op het formulier.
Weet iemand of ik iets mis?

Alvast bedankt en Gr. Ton en Ineke

Ik meen me te herinneren dat ik ook moeite had om deel E te vinden. Is deel E niet de achterkant van het formulier die de adreskant van de envelop gaat vormen en waar je ook je client-ID, case officer e.d. moet invullen?

Hallo Lost,
Bedankt voor je reactie, de achterkant is blanco er staat ook geen nummer bij
ook niet wat er moet worden ingevuld.
Ik kan de dokter vanavond bellen om het te vragen.
Ik laat het je wel weten.

Gr. Ton

Hallo Lost,

Ik heb de dokter gebeld, E zou de envelop moeten zijn.
Ze hadden 2x formulier 160 gestuurd en geen envelop
Dan kan je het dus nooit vinden.

Gr. Ton :think:

Ik heb mijn formulieren opgestuurd gekregen van de Australische ambassade in London.
Waarschijnlijk kan je ze dan ook krijgen via de ambassade in Den Haag?

[quote author=shelley link=topic=569.msg10851#msg10851 date=1110534461]
Ik heb mijn formulieren opgestuurd gekregen van de Australische ambassade in London.
Waarschijnlijk kan je ze dan ook krijgen via de ambassade in Den Haag?
[/quote]

Ik heb de dokter gebeld voor een afspraak en die stuurde ze alvast op om in te vullen.
Na de foto's en bloedonderzoek vullen we samen de rest in.

Gr. Ton en Ineke :up:

Back