Ga jij emigreren in mei 2009

Malu

New Member
Hallo allemaal,

Ik ben Maartje Lute, voor een artikel in een bekend damestijdschrift ben ik op zoek naar dames (26-38) die komende maand gaan emigreren voor hun grote liefde. Maar ook als er een ander 'mooi' verhaal achter jouw emigratie zit, zou ik je graag wat vragen willen stellen. Vindt je het leuk om hier iets over te vertellen. mail me dan op Maartjelute@live.nl.

Groetjes Maartje
 
Ja, maar dan val je niet meer in de doelgroep van de Libelle of de Margriet  :lol:
Val zelf natuurlijk ook uit de boot, wel de juiste leeftijd, maar emigreer 1 juni, da's niet mei!!!! :grin:

Nee hoor, heb net mijn portie media aandacht gehad met een interview voor de wereldomroep tijdens de Dag Holland Dag in het Openlucht Museum, erg leuk.
 
[quote author=lizzyhas link=topic=9992.msg137599#msg137599 date=1240847374]
na je 38e is dat ook nog mogelijk hoor :wink:


[/quote]

Ik dacht dat jij nog maar 22 jaartjes jong was...... :oops:

Jack :evil:
 
Wat ben je toch een charmeur op de vroege ochtend.... hoewel, voor jou avond al  :smile:
 
Hoi
Helaas ben ik "pas" 40 :thinking: jaar en vertrek 11 juni :<( Helaas dus buiten de doelgroep. maaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... ons leuke verhaal staat wel in de volgende AJUUS diie eerdaags uitkomt. :up:
 
Back
Top