gaan wonen in Brisbane

Desje

New Member
Hallo All

Even mezelf voorstellen , man,44 jaar,Belg.

Een tijdje terug leerde ik via het internet iemand kennen uit Australie, ik heb dan ook al een paar keer naar Brisbane gevlogen om elkaar te ontmoeten met een toeristen visum. ik kan echter niet om de haverklap verlof nemen en zeker niet telkens meer dan een maand om daar te blijven.
Mijn grote droom is er te kunnen gaan wonen, maar lijkt me niet zo evident om toegang tot het land te krijgen. :oops:
Werk zoeken, woonst enz

wie heeft er me tips en tricks?

Thanks

Desje

Welkom in ieder geval..! Is het geen optie dat ze naar Nederland komt?

[sub]Een hele rijke vrouw zoeken?[/sub]

Nee niet echt we hadden het daar al over, (in mijn geval Belgie)
er zijn bij haar 2 kids en die wil ze in Australie houden wat ik begrijp familie enzo .....

Dag Desje,

Welkom op het forum.

Wat bedoel je met: "Mijn grote droom is er te kunnen gaan wonen, maar lijkt me niet zo evident om toegang tot het land te krijgen."

Dijnnas

Tja, lastig hoor.....

Kan je niet aantonen (over een tijdje misschien) dat je een 'genuine relationship' hebt?

Of je baan opzeggen, 3 maanden visum, dan met 3 maanden verlengen (is al een half jaar) en dan visum aanvragen? Met bewijzen van telefoontjes en alles en iemand om je te sponsoren?

(en ondertussen zwart werken in australie, zwart werk genoeg volgens mij)

Welkom! Waar een wil is, is een weg....hoop ik dan tenminste...

[quote author=marlous link=topic=8765.msg116641#msg116641 date=1208541712]
(en ondertussen zwart werken in australie, zwart werk genoeg volgens mij)[/quote]

Dit zou ik persoonlijk niet doen als je nog in aanmerking wilt komen voor een PR.

Back