Gaat een Nederlands gasfornuis werken in Oz?

MarcoG

XPdite Sponsor
Nog even een vraagje, gaat m'n gasfornuis werken in Oz? Heeft iemand daar ervaring mee  :?
Een andere koppeling is er zo opgezet maar ik denk meer aan de druk en samenstelling van het gas, of is dat hetzelfde als in Nederland?
Ik heb nog wat ruimte in de container en weet iemand die een ander fornuis goed kan gebruiken.

Thx!

Marco
 
Ik heb destijds ook mijn gasfornuis meegenomen en moest het voor $350.- aan laten passen.  Daarna was de gasdruk behoorlijk minder en was mijn fornuis eigenlijk niet prettig meer.  Een ketel voor de thee opzetten duurde een half uur!

Verder zijn alle huizen hier voorzien van een gasfornuis dus je hebt het niet nodig.

Sidonia
 
Inderdaad! Alle huizen zowel huur als koop komen met een fornuis....de een is wat beter dan de ander uiteraard.

Wasmachine meesturen is geloof ik ook geen optie (niet dat je daar mee zou koken anyway :)) want die hebben een slang/aansluiting meer of minder dan de Nederlandse variant (of heb ik het nu mis???)

Groetjes
Syl

p.s. gewoon die ruimte opvullen met drop, drop, drop en een paar boeken??
 
Nee hoor Syl, die laatste mag ook met drop, die boeken halen we wel in een opshop  :) :)

Groetjes MirandA  :)
 
[quote author=Syl link=topic=3225.msg37093#msg37093 date=1132318210]
Wasmachine meesturen is geloof ik ook geen optie (niet dat je daar mee zou koken anyway :)) want die hebben een slang/aansluiting meer of minder dan de Nederlandse variant (of heb ik het nu mis???)

Groetjes
Syl

[/quote]

Wij hebben onze wasmachine wel meegenomen omdat ie pas een half jaar oud was en hij doet het hier prima aansluiting is precies hetzelfde behalve dat bijna alle aus wasmachines zowel op koud als warm water moeten worden aangesloten. Een aus meenenemen naar NL heeft dus geen zin andersom gaat prima. Waar ik wel achterkwam van de week is dat onze kampeergas fles onbruikbaar is hier omat ze hem niet kunnen vullen.

Verder hebben we nog een koelkast op gas voor het kamperen en die doet het ook niet omdat de druk en gassamenstelling anders is maar als het goed is kan deze wel worden aangpast zodat we tijdens het kamperen ook weer van een koed pilsje kunnen genieten :up:

Groetjes Eric
 
Bedankt voor de info. Ik probeer hem hier wel te verpatsen...
Ik kan die ruimte natuurlijk ook opvullen met lekkere belgische biertjes  :lol:

Nog 11 dagen....

Marco
 
Back
Top