Gaat er iemand naar Tasmanie volgend jaar?

Duifje

New Member
Hi there allemaal,

Ik ben Nicole, 35, en woon in Haarlem. Mijn vriend Frank en ik emigreren volgend jaar naar Tasmanie (Tamar Valley). Zijn er toevallig nog meer mensen die rond 2010 naar Tasmanie gaan? Ik zou het leuk vinden om alvast wat contact te hebben :smile:

Hoi Nicole.

Als het een beetje meezit vertrekken wij deze zomer nog richting Tas.

De Tamar Valley staat bekend om een aantal goede goede wijnen.

Axel

Hi Alie,

Ik heb een Australisch paspoort (lekker makkelijk heh :lol:) en mijn vriend dus een spouse visum. Zit jij al in Australie?

Nee. Ik denk dat ik straks (of morgen) maar even mijn 'even voorstellen' van vorig jaar update.. want krijg veel vragen daarover (PMtjes)   :smile:

Dat is idd de snelste manier om toegang to oz te krijgen  :wink: :grin:
Ben je al lang in Nederland?? Succes in ieder geval met alles!!

Dank je Alie, en ik ben al heel lang in Nederland, daarom is het tijd om terug te gaan  :grin: Jij ook succes!

Wij willen ons in de omgeving van Hobart vestigen. Daar kennen we al best wel wat mensen en huisvesting is in principe voor de eerste maanden al geregeld.
Eerst maar het visum zien te bemachtigen.

Ik kan niet wachten om Hobart een keer te zien, gelukkig is dat maar 3 uur rijden vanaf Tamar Valley ;-)
Succes met je visum Axel!  :up:

Dank je.

Als je de tijd hebt is de weg langs The Lakes of de oostkust heel mooi om te doen.

Hebben jullie al familie, vrienden, werk, ofzoiets in de Tamar Valley?

Hallo Nicole,

Ik kan vanmiddag mijn Australische paspoort ophalen. Heb ook besloten om na 36 jaar terug te gaan. Zit dus ook al heel lang hier. Zelf start ik in Melbourne waar mijn zus woont. Daarma is het de planning om rond te reizen om te zien waar ik me het liefst zou willen vestigen.

Succes met de voorbereidingen!

Groetjes,
Kathren

Dank je Kathren! Jij ook succes met re-migreren  :up: en wie weet eindig je ook wel in Tasmanie (oorspronkelijk kom ik uit Melbourne).

En Lost: wat voor werk doe je in de Tamar Valley en hoelang blijf je nog daar? :)

Groetjes, Nicole

Back