GARAGE_SALE 6 DECEMBER is voorbij, nu nog wat restjes.....

ingridrob

New Member
Hallo allemaal

Wij zijn ruim twee jaar geleden in Perth aangekomen en hebben besloten om per half december Perth achter ons te laten en vertrekken. Dit met verschillende redenen als oorzaak.
Wij hebben in die tijd niet veel aangeschaft, maar kunnen zeker niet alles meenemen. Alles wordt verkocht.
We houden ook nog wel een garage-sale, maar als mensen net zijn aangekomen, misschien hebben we nog iets wat handig is.
Fridge/Freezer (480 liter), magnetron, wasmachine, bedden, 3 zits-bank, IKEA-lampen , houten tafel met stoelen etc.
Mail even als er intresse is, per 15 december is alles beschikbaar en in overleg kan het misschien ook eerder.
Onze auto is ook te koop, een Mitsubishi Magna Executive V6 met 165.00 km automaat. (verkocht)

vr.gr. Ingrid

Adres 76 Burke Drive
         Attadale



Topic verplaatst naar de juiste rubriek en de titel aangepast.
 
hoi ingrid,
Jammer dat je weggaat :cry
Wij hebben geen complete inboedel nodig, maar kunnen altijd nog wel iets gebruiken.
Laat maar horen wanneer die garage sale is.

groetjes

Erik
 
[move]garage-sale   garage-sale   garage-sale   garage-sale   garage-sale   garage-sale   garage-sale   garage-sale [/move]



                     Zaterdag 6 December 2008
                            9 - 12 uur


Alles moet weg, voor ons vertrek over 2 weken.
We hebben nog een geweldige houten tafel, donkere 3 zits-bank, wasmachine, drumkit, bedden en vele kleine dingen. Ook Nederlandse kinderboeken!!!!!!!!!!!

                  76 Burke Drive
                       Attadale



Groeten Ingrid
 
Na de garage-sale hebben we nog een paar dingen over....

Houten tafel 2 x 1 meter (Rosewood)              $ 400
chocolade bruine bank, 3 sits                         $ 400
Simpson wasmachine, bovenlader 7.5 kg         $ 250
Magnetron                                                  $  75
Houten trein van IKEA, 3 pakketten                          $  30

Ashton drumkit 8 piece, met kruk en standaard $ 300

Ook nog een kleine verzameling kinderboeken, leeftijd 3-10 jaar. $ 20

Laat even weten als je bent geintresseerd......


groeten van Ingrid
93307926
 
Hi Ingrid,
Goed gedaan, heel veel verkocht al. Succes met jullie trip terug, aannemend dat jullie terugkeren naar NL?
Ben je bereid die boeken evt op de post te doen voor ons? Dan ben ik wel geinteresseerd. Geen idee hoe dat voordeling kan van Perth naar Broome, maar als jij bereid bent naar het postkantoor te lopen, dan zoek ik het uit.
Groet, Fae
 
Hoi Fae,

Als ik volgende week even tijd heb en ze nog niet kwijt ben, zal ik langs het postkantoor gaan.
En nee  , we gaan niet terug naar NL, gaan eerst 8 weken, in de schoolvakantie, naar het oosten reizen. Geen plannen, geen nieuw huis, geen nieuwe baan, kortom alle vrijheid.

Groetjes Ingrid
 
Back
Top