G'day all.

Rene-L

XPdite Sponsor
Da's lang geleden dat ik hier heb gepost, zo'n 6-7 jaar geleden. En zijn nog steeds mensen aanwezig die ik van vroeger ken. Oa Jack. Die zat vaak de draak met mij te steken en ik weer terug. Maar ook anderen. Zo was er eens in Tilburg en eens in Utrecht (2005) een bijeenkomst van Xpdite leden die nog in Nederland waren en bezig waren om naar Australie te gaan. Ik heb nog steeds foto's van hun op mijn website die op die avonden gemaakt zijn. Ik vraag me af wat er met hun gebeurt is.
In de tussentijd is er hier eea veranderd. Wij gaan niet meer (terug) naar Australie aangezien wij hier nu alles (behalve het weer) hebben wat we wensen (zo goed als!!) Mijn vrouw heeft haar familie hier en ik alleen 2 zussen daar (in Cairns en Adelaide).
Inmiddels ben ik bijna met pensioen, ik heb eerst nog 3 maanden vakantie op maken die ik over de jaren heb opgespaard. En natuurlijk heb ik heel wat vragen over dat pensioen mbt Australie, maar dat op een ander draadje. Ik heb wel al een paar draadjes door gelezen, maar ik ben er nog niet helemaal uit. Die vragen zullen misschien goed beantwoord kunnen worden door Jan H. Die was toen ook al een expert. Maar meer later, ik moet de SVB (sociale verzekeringsbank) bellen voor mijn Nederlands Pensioen. Ik heb al kontakt gehad met Centrepoint. Nu de rest.
Groetjes Rene-l.
Ps. Okay Jack, kom maar op met je opmerkingen :). Ik wacht op je, broekie!!
 
Zo Lost, blij te zien dat alles nog bestaat!! Moet gewoon even tijd nemen om diverse draadjes door te nemen. Blijft leuk!!
 
Back
Top