G'day, even voorstellen...I'm Nine

Aussienine

New Member
Hallo lieve XPdite leden,

ik ben Janine en woon nog in Haarlem. 2 1/2 jaar geleden ben ik 3 manden door Australie getrokken en nog meer verlieft op dit land geworden. Zo'n 2 jaar geleden heb ik de besluit genomen om een aanvraag voor een visum in te dienen. Na een paar ups and downs ben ik sinds juli in bezit van een 475. Ik ben van plan om in juni 2013 richting Adelaide te vertrekken. Een baan heb ik nog niet en ik vindt het nog recht vroeg om nu te gaan solliciteren.
Ik heb nog veel vragentekens in mijn hoofd en ik hoop dat ik hier op dit forum wijzer wordt.

Greetz Nine :)

Welkom, moest even spieken wat een 475 ook weer was, lijkt veel op 457, en dan zou je juist wel een baan (moeten) hebben. :confused:

Succes met de vraagtekens! (?)

Yo Welkom!
Vraagtekens kunnen weleens in uitroeptekens veranderen op dit forum.
Lekker rondneuzen en voor je het weet kom je slaap tekort!

Welkom!

475 (ben te lui om op te zoeken) was Regional Sponsored? Had ik ook (dacht ik, gunst, wat erg dat ik dat nu al niet meer weet!).

Welke staat heb je op het oog??

Groetjes,
Janka

Hoi Janine!
Welkom op het forum!!

Ik gok SA aangezien ze naar Adelaide wil vertrekken :p

Ga je alleen verhuizen of met partner/gezin? En wat voor beroep doe je?

Hahaha! Geeft wel aan hoe goed ik de dingen lees :)

Bedankt allemaal voor de warme welkom in deze koude dagen :up:

Hoi Janine!
Welkom op het forum!!

Ik gok SA aangezien ze naar Adelaide wil vertrekken :p

Ga je alleen verhuizen of met partner/gezin? En wat voor beroep doe je?

Ja ik ga naar SA en ik ga alleen, heb geen partner meer en het was ook niets voor hem geweest. Dus.... Me Myself And I
Ik werk als automonteur(teuse) bij Mercedes Benz en hoop ook weer bij MB aan de slag te kunnen. Wel heb ik al vernomen dat vrouwen in zo'n beroep niet echt " normaal" zijn. Dus een uitdaging voor mij om de blokes op de andere kant van de wereld te overtuigen dat meiden dat ook kunnen :D

Is dat in NL wel 'normaal' dan? Dacht dat t hier ook bijna niet voorkwam?

Hey Yuud, die zijn er wel maar het is net als pasen, gewoon goed zoeken dan vindt je "ons" ook ;)
In duitsland (waar ik eigenlijk vandaan kom) zijn er niet zo veel. Maar als ik hier op cursus ben zijn er soms wel 3-4 vrouwen bij.

Corrigeren is toch niet slecht :confused: Stel je voor dat ik hier schrijf dat de aarde plat is. Zou fijn zijn als iemand dat corrigeerde :up:

Ik bedoelde het in de trant van dat Gwen BlonT is... Nou ja, nevermind :oops:

Hey Yuud, die zijn er wel maar het is net als pasen, gewoon goed zoeken dan vindt je "ons" ook ;)
In duitsland (waar ik eigenlijk vandaan kom) zijn er niet zo veel. Maar als ik hier op cursus ben zijn er soms wel 3-4 vrouwen bij.

Ik daht dat je wou zeggen 'net als wanneer pasen en pinksteren op 1 dag vallen'.

Anyway, welkom op het dorpsforum Xpdite, waar iedereen iedereen kent en helpt ;)

P.s. Ik las je bericht even wel als " I am 9" oops...

Ik daht dat je wou zeggen 'net als wanneer pasen en pinksteren op 1 dag vallen'.

Anyway, welkom op het dorpsforum Xpdite, waar iedereen iedereen kent en helpt ;)

P.s. Ik las je bericht even wel als " I am 9" oops...

Thanx FOL :) maar nog ken ik niet iedereen maar dat komt vast nog, hoop ik

en nee ik ben geen 9 jaar of zo is alleen mijn "nickname" die ik hier op mijn werk heb gekregen, hahahaha niemand roept mijn hier nog met mijn "echte" naam
daarom had ik mijn echte naam er ook nog eens bij gezet ;)

• Like
Reactions: FOL
Thanx FOL :) maar nog ken ik niet iedereen maar dat komt vast nog, hoop ik

en nee ik ben geen 9 jaar of zo is alleen mijn "nickname" die ik hier op mijn werk heb gekregen, hahahaha niemand roept mijn hier nog met mijn "echte" naam
daarom had ik mijn echte naam er ook nog eens bij gezet ;)

Haha no worries, ik gi er al niet vanuit dat je 9 was toen ik de eerste zinnen las ;) en je leert iedereen (inclusief alle dorpsgekken die erbij zitten haha ;)) zo kennen hoor! Enjoy

Back