G'day

Mon

New Member
Hallo, mijn naam is Mon. Ben nieuw op het forum maar heb vragen net als iedereen hier. Ik hoop van jullie wat antwoorden en ophelderingen te krijgen. Ik ben belgische, mijn vriend is Aussie. We kennen elkaar al 4 jaar, zijn bijna 2 jaar 'samen' (long distance) en op 21 juli heeft hij me ten huwelijk gevraagd!! Yippie!! Na een blije 'yes' en een zwaar afscheid op de luchthaven, komen de vragen boven... wat nu ?!?!?! Na de web sites te lezen ben ik ongelooflijk verward en weet ik nog niet veel. Welk visa doe ik aanvraag voor, moet dat hier(Berlijn) gebeuren/kan dat niet in Aus, hoe lang duurt het hele proces,...? Het zijn vele vragen, maar ik hoop toch enkele reacties te krijgen.

Groetjes, Mon !!

Antwoord op je vragen heb ik zo 123 niet maar ik heet je van harte welkom op dit forum en gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk.

Veel succes.

Groetjes,
Erna

Hoi Mon,

Welkom hier op het forum!

Kijk eens hier: http://www.immi.gov.au/migration/family/partners/index.htm

En probeer de search knop, dan kom je werkelijk een heel eind.

Wat bedoel je met long distance relatie? Niet samengewoond? Ik geloof nl dat je dat wel aan moet kunnen tonen. Maar ik ben natuurlijk geen emigratie expert!

Heel veel succes!

Groetjes Linda

:hi:

op dit forum, ik denk dat je al heel veel te weten kunt komen door bij de search optie te kijken!

Succes er mee in ieder geval, Hans & Jacqueline

Dag Mon,

:hi: op het gezellige en informatieve forum.
Heel veel succes met het uitzoeken van één en ander :).

Gr. Mel :cool:

Bedankt voor de welkom... ben volop aan het zoeken, maar voor elk antwoord ik vind, zijn er weer nieuwe vragen... ik hoop het toch ooit eens in orde te krijgen...
ik hou jullie op de hoogte!

groetjes, Mon

[quote author=Mon link=topic=2430.msg25831#msg25831 date=1125257997]
... ben volop aan het zoeken, maar voor elk antwoord ik vind, zijn er weer nieuwe vragen... ik hoop het toch ooit eens in orde te krijgen...
groetjes, Mon
[/quote]

Haha Mon,

Je bent helaas (of gelukkig :wink:) niet de enige die hier last van heeft. Heb ik eindelijk een antwoord gevonden, komen er inderdaad weer nieuwe vragen in me op...
Dat zal voorlopig nog wel zo blijven (denk ik), maar stukje bij beetje zal het zich wel oplossen (hoop ik :| :wink:).
Ach, ´t houdt je bezig... :p.
Succes in iedergeval :up:.

Gr. Mel

Back