gearriveerd in wa

hummer

Member
hoi,

inmiddels zijn wij Arno en Monja aangekomen in western australia. Om precies te zijn in Perth.
we hebben na 2 dagen al een prima onderkomen gevonden en huren dit "private" zoals ze dit hier noemen.
3 slpkamers en vlakbij het treinstation waar ongeveer iedere 10 min een trein richting Perth centrum gaat of de andere kant op naar Armadale... ja ja de kroketten al gekocht! we zijn er vandaag precies 4 wk en Monja is 1 wk na aankomst al begonnen bij DHL in Perth. het sollicitatie gesprek verliep vlot en als er nog mensen interesse hebben ze zoeken nog mensen want ze zijn ontzettend op zoek naar nieuwe mensen omdat er veel weg zijn gegaan naar de mijnen omdat daar veel geld te verdienen is.

enfin we hebben het prima, skype geinstalleerd voor de thuisblijvers, werkt goed !

onze site voor de mensen die het leuk vinden te zien waar we uiteindelijk terecht zijn gekomen: www.skippious.com

grs
Arno en Monja

Electrician............
Ga voor je eigen beginnen en je hebt een goudmijntje.

:up: :up:

Jack :evil:

hmm Arno wil wel maar we moeten eerst nog ff aankloppen bij de TRA want die moeten een certificaat afgeven en dan weer naar die licensiesbedrijf om voor een panel te verschijnen en dan afwachten of hij nog een cursus moet doen of niet. als dit zo is dan wordt dit waarschijnlijk feb 09 want ze hebben een wachtlijst. ondertussen gaat hij nu zoeken naar een tijdelijk baantje want het geld groeit hier helaas ook niet aan de bomen...
wordt vervolgd;

grs
Monja & Arno

geld groeit niet aan de bomen ? Mij was verteld van wel...............hmm, voor niks een visum aangevraagd............ hahahaha.

In ieder geval veel succes in Perth !! En succes met je baan.
Groeten,
Johan & Ingrid

Heb net even snel jullie site bijgelezen en ga deze zeker bijhouden. We hopen jullie over een aantal maanden te kunnen volgen met de reis naar Perth! Wel al lekker dat in elk geval 1 van jullie nu al een baan heeft.

Sacha

Welkom in Perth. Ga zo even kijken waar jullie in Perth wonen.
Mmmm, ik heb nog een sparky nodig maar dat is eigenlijk binnen 2 weken.
Dat zal wel niet lukken denk ik.

Wij zitten iets ten noorden van Joondalup.
Maar het is al niet meer nodig.
Vandaag hebben we solar power!!!!!!
En de installateur gaat voor ons voor weinig de induction cooktop aansluiten.

Back