Geen bier meer ... ?

Sacha

Ass. Perth Promotor
http://www.nu.nl/news/1657033/122/Gedumpte_Australier_mag_geen_bier_meer_kopen.html

Gedumpte Australier mag geen bier meer kopen
Uitgegeven: 15 juli 2008 06:59

SYDNEY - Een Australische bouwvakker heeft vijf jaar lang ruim 600 euro per week aan bier besteed, ongeveer 2500 flesjes per maand.

Dat berichtte de Australische krant Northern Territory News http://www.ntnews.com.au/article/2008/07/15/4680_ntnews.htmldinsdag. De man probeerde zijn liefdesverdriet te verdrinken met zijn favoriete bier Melbourne Bitter. 

Nadat hij voor de zevende keer voor de rechter moest verschijnen wegens rijden onder invloed werd de man veroordeeld tot een verbod op het kopen van bier en het vasthouden van een bierflesje voor een periode van 12 maanden.

:grin:

Hier kan je alle omperkelijke of leuke nieuwsberichten uit Australië kwijt!
Nou ik heb er al eentje hoor!

Australische man drinkt voor ruim 1000 Australische Dollars aan bier per week!

Een Australische man die voor de rechter moest verschijnen omdat hij alweer betrapt was op rijden onder invloed, heeft bekend dat hij ongeveer duizend Australische dollar (611 euro) aan bier uitgaf per week. Maandelijks dronk de man ongeveer 2.500 flesjes bier weg.

De vader van vier kinderen was gaan drinken nadat zijn partner vijf jaar geleden bij hem weg ging. Na zijn arrestatie is de man gestopt met drinken, wat de rechter deed besluiten de man geen gevangenisstraf maar een fikse boete op te leggen. Volgens de krant Northern Territory wees de rechter de man nog op zijn slechte smaak. "Zoveel drinken is niet goed te praten, maar dat je dan nog een Melbourne Bitter drinkt is dat zeker niet."

Zo dan, dan moet zijn leven uit niks anders bestaan hebben als drinken!

[quote author=Sacha link=topic=9063.msg121566#msg121566 date=1216105307]
http://www.nu.nl/news/1657033/122/Gedumpte_Australier_mag_geen_bier_meer_kopen.html

Gedumpte Australier mag geen bier meer kopen
Uitgegeven: 15 juli 2008 06:59

SYDNEY - Een Australische bouwvakker heeft vijf jaar lang ruim 600 euro per week aan bier besteed, ongeveer 2500 flesjes per maand.

Dat berichtte de Australische krant Northern Territory News http://www.ntnews.com.au/article/2008/07/15/4680_ntnews.htmldinsdag.De man probeerde zijn liefdesverdriet te verdrinken met zijn favoriete bier Melbourne Bitter. 

Nadat hij voor de zevende keer voor de rechter moest verschijnen wegens rijden onder invloed werd de man veroordeeld tot een verbod op het kopen van bier en het vasthouden van een bierflesje voor een periode van 12 maanden.

Hoi Sacha, die dronkelap voor de rest van zijn leven de cel in. Hij heeft in 1989 al iemand dood gereden is al 7 maal voor de rechter verschenen. Die leerd het toch niet meer. Komt hij vrij dan pakt hij toch weer een auto of een motor.Dus weg ermee.

VRG dutch painter :cheers:

Mmm, dat zet me aan het denken.

1. Northern Territory
+
2. Bouwvakker
=

Jack?

Nee, zal wel niet want die houdt toch niet van bier?
Toch? :evil:

Het zou wel de typische reacties verklaren die hij soms kan geven  :grin:

Ja, maar Jack woont toch nog geen vijf jaar in Australië? Of hebben ze zijn consumptiegedrag in Nederland ook al in de gaten gehouden?

Zagen trouwens gisteren een vent met een t-shirt met de volgende opdruk:

"I'm not an alcoholic. I'm Australian"

:D

Dat zijn 50 flesjes per week.. 7/8 per dag. Best te doen, als je alcoholist bent.

Volgens mijis het toch Jack geweest.... Heb al een paar dagen niets meer van hem gehoord. Zou hij nu niet meer weten hoe het toetsenbord werkt, nu hij niet meer mag drinken?

[quote author=Sacha link=topic=9063.msg121761#msg121761 date=1216294645]
Volgens mijis het toch Jack geweest.... Heb al een paar dagen niets meer van hem gehoord. Zou hij nu niet meer weten hoe het toetsenbord werkt, nu hij niet meer mag drinken?
[/quote]

hij was aan zijn huissie bezig tog , als die dat maar niet in zijn dronken bui heeft gedaan , dat hij nu ingetimmerd zit ;)

Jack is strategieen aan het bedenken om NT Queensland weer bovenaan te krijgen ... Wil effe nog niet lukken  :grin: :grin:

[quote author=perthpete link=topic=9063.msg121790#msg121790 date=1216337680]
Jack is strategieen aan het bedenken om NT Queensland weer bovenaan te krijgen ... Wil effe nog niet lukken  :grin: :grin:
[/quote]

:lol1:

Oops.

Nulletje teweinig.

Maargoed, 2500 / 5 = 500.. dan moet hij een hoop vrienden hebben. Want 20 flesjes per dag geloof ik wel.. 30 wordt al twijfelachtig, 70/80 is simpelweg onzin.

[quote author=Luuk link=topic=9063.msg121902#msg121902 date=1216524346]
Oops.

Nulletje teweinig.

Maargoed, 2500 / 5 = 500.. dan moet hij een hoop vrienden hebben. Want 20 flesjes per dag geloof ik wel.. 30 wordt al twijfelachtig, 70/80 is simpelweg onzin.
[/quote]

Ja dat leek mij ook wel ja, 80 in een weekeind lijkt me wel haalbaar voor een goede zuiper, maar per dag!

[quote author=nikk1988 link=topic=9063.msg121926#msg121926 date=1216547634]
80 in een weekeind lijkt me wel haalbaar voor een goede zuiper, maar per dag!
[/quote]

HUH???? TACHTIG???? in een weekend?

Gees....dat drink ik in een maand nog niet op.....zelfs niet in 2 maanden......

een weekend heeft 48 uur en stel dat je 4 uur per dag slaapt, dan moet je er nog steeds 2 per uur wegtikken, 40 uur lang.....

*proost*

nee dat haal ik ook niet

Back