Geen zin in de WK

lsn

New Member
Hieronder een site voor mensen die niet van de WK houden


http://www.wegmethetwk.nl/

Ik ben niet aansprakelijk voor eventuele gevolgen :lol:
 
Hmmm..... wij vrouwen!!! daar begint de site al mee...

Hier zit dus een persoon van het andere geslacht die dus aankomende periode weigert om iets oranje aan te trekken (wellicht op de dag dat ze er uitliggen  :lol: ) en eveneens weigert ook maar 5 minuten van een wedstrijd te volgen. Groen is al een hele slechte kleur voor je beeldscherm van je televisie...dus daar zappen we snel overheen :)
 
Mannen jatten dure, kostbare kijktijd voor onze favoriete programma's.
Mannen zien je niet meer staan, kijken je geeneens meer na.
Mannen zijn niet meer aanspreekbaar.
Mannen hossen met Erica Terpstra.
Mannen hebben alleen aandacht voor de bal.
Mannen denken opeens overál verstand van te hebben.
Mannen worden lelijk als ze voetbal kijken.

uhms en merendeel van de vrouwen op die site is het er niet mee eens....LOL
 
Jippie!! Laat die vrouwen maar lekker hun gal spuwen :) Ga zo maar eens op die site kijken, want ik vind het een goed idee :) Lomp voetbal gedoe...

Goed... Ook ik vind er dus niets aan ;)
 
Romantische avondjes worden vervangen door gejoel en gebral over 22 man die niets beters te doen hebben
dan dom heen en weer te lopen en af en toe tegen een balletje gebakken lucht te trappen.
Als dat ons onderscheidt van de dieren...


:-D :-D Wélke romantische avondjes?!  :-D :-D
 
hahahahaaa :) Tja... romantische avondjes... Vriendlief zegt zelf dat hij niet zo attent is ;)

Iets nieuws op het werk... oranje koffiebekertjes **zucht** .....
 
Tja Lin,

Ik heb je toch al vaker gezegt dat je hierheen moet komen :lol:, sinds gisteren een electrische kachel in de games room en een open haart in mijn slaapkamer :) :); daar kan ik in combinatie met die fles wijn die hier voor je klaar staat (of waren het er al 2 geworden) wel een romantisch avondje mee/in maken.

@Maluka ik kreeg deze site ook maar doorgemaild maar vond hem grappig genoeg om te plaatsen; en dat terwijl ik zelfs nog een nederlandse vlag heb besteld (en ja Lin ook een theepot) die vrijdag hier aankomt :)

Cheers Dutch2
 
Back
Top