gekke vraag

Fritsie

XPdite Sponsor
Als je een Australisch paspoort hebt aangevraagd en die procedure loopt, dan neem ik aan dat je gewoon op een toeristenvisum op vakantie naar Australie kunt, of heb ik het mis en kom je zonder Australisch paspoort (maar met Nederlands paspoort) Australie niet meer in?
 
Jeeh, volgens mij moet je toch gewoon op je Nederlands paspoort en een toeristenvisum naar binnen kunnen?

Groetjes Linda
 
Mijn man heeft een Australisch en Brits paspoort. Met de Australische komt hij zo binnen, met de Britse heeft hij een visum nodig. Geen probleem lijkt me dus.  :roll:
 
mij gaat het eigenlijk om de vraag of je tijdens de procedure om het Australisch paspoort te verkrijgen wel het land binnenkomt (voo dat je het Australische paspoort in bezit hebt, maar nog wel in het bezit bent van je Nederlandse paspoort). Het liojkt me van wel, want je kunt het paspoort toch ook in australie zelf aanvragen, dacht ik. Ik houd het maar op Beren op de weg zien. In ieder geval bedankt voor jullie reacties
 
Volgens mij had ik bij mijn laatste bericht een biertje teveel op, maar goed dat kan ook een keer gebeuren. Nicole heeft haar Australische paspoort, dus mijn vraag is niet meer actueel. In ieder geval bedankt voor jullie reacties. F
 
Back
Top