gekke vraag

wiepie poortman

New Member
Is er misschien iemand van de mensen die al in As woont die opslag ruite over heeft. Dan kunnen we langzamerhand kleine spullen al vast oversturen. Dit hoeft natuurlijk niet gratis!
Ik weet dat misschien wel wat raar overkomt, maar ja wie niet waagt wie niet wint zeg ik maar
 
ik wil echt niet flauw zijn, hoor, maarre: waar in QLD precies? Ook de Sunshine State is niet al te klein...............

Wij zitten aan de Sunshine Coast, zeg maar Zuid-oost QLD.

Ciao,
Marc
 
He Wiepie,

Ikke niet begrijpe,

Je hebt nog geen visum, je hebt nog geen woonadres of verblijfadres in oz en je wilt al spulletjes opsturen.
Ik heb al veel enthousiaste mensen gesproken maar jullie belanden toch met deze vraag boven aan de lijst.

OUTBACK JACK :evil:
 
Hey Jack,

Ik snap dat je het niet begrijpt. Dit was een tip van het migration bureau wat ik heb gekregen.
Ze zeiden dat het een goed idee was om een paar vierkante meter van shiphous te huren of om een adres in Aus te zoeken, zodat je daar alvast spullen heen kunt sturen.
Dit kan voor een paar luttele euro's en je heb er dan al spul staan (bijv. klein keukengerei of handdoeken) die je dan niet meer hoeft mee te nemen.

Vandaar ook de naam gekke vraag :oops:
 
Aparte tip, maar het zal wel werkzaam zijn geweest..............

Waar willen jullie nou heen????

Doei,
Marc
 
Ik ben normaal het "half volle glas type".........maar stel nou dat onverhoopts dat visum nou helemaal niet doorgaat...dan zit je dus met spullen hier. Is het daarnaast niet gewoon makkelijker/praktischer om het hele zaakie in 1 keer te sturen?? Bovendien lijkt het of jullie nog niet helemaal weten waar jullie je eventueel willen vestigen. Dan moet je vanuit hier alsnog al je spullen misschien weer helemaal interstate laten verhuizen. Zelfs binnen een state heb je het al over behoorlijke afstanden.

Groetjes
Syl
 
Ik zeg altijd tegen mezelf.
Ga nooit roepen wat je krijgt voordat je het daadwerkelijk in handen hebt.

Maar Wiepie jullie gaan emigreren want jullie hebben het meest gevraagde beroep.

Net zoals ik en dat vind ik duivels leuk hihihihaahahhehehe............ Sorry.
Het duiveltje kwam even naar boven.

Outback Jack :evil:
 
Zorg alvast voor informatie en contacten.
Als je het visum binnenhebt hoe je alleen nog maar de mensen te contacteren van die opslagplaats dat je er gebruik van wilt maken.

Groeten Outback Jack
 
Back
Top