Wat denk je van bij de bank te wisselen! De wisselkoers is sterk afhankelijk van het moment dat jij je geld wilt wisselen. Ik weet niet of het gunstig is om die 100.000 in 1x te wisselen of dat het handiger is om een deel in Ned te laten staan en dat in gedeelten in AUS op een rekening te zetten (maar 100.000 :-o) Hier kan vast iemand anders je advies over geven.
[quote author=Wilbert67 link=topic=1807.msg16519#msg16519 date=1117402461]
Waarom niet overboeken via internet dan, betaal je automatisch de dagkoers!
[/quote]
Hahaha! ja, dat begrijp ik, Wilbert ! Maar Postbank bijvoorbeeld doet helaas geen overboekingen per internet als het gaat om overboekingen naar Australie !
Maarrre volgens mij is hier al eerder over geschreven en ik zou dan ook tegen Skyblue willen zeggen : zoek even onder de 'search' button naar eerdere berichten over dit onderwerp !
Bij een paar nederlandse banken is het mogelijk om gratis te pinnen in Aus. Dus je kan het ook op NL bank laten staan. Anders idd overboeken naar je AUS rekening. Lijkt mij wel handig als je daar een huis wilt kopen anders is het zo irri om een paar duizend te pinnen voor een huis :lol:
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.