Gemeubilleerd rental Melbourne (Dandenong Ranges)

Gringo

Active Member
hoi allemaal, wij zijn vier jaar geleden naar Monbulk gekomen en hebben een unit die wij verhuren, zelf hebben we zes weken in een b&b gezeten toen we hier net aan kwamen,en hard op zoek waren naar woon ruimte.
omdat we de ruimte hadden voor zoiets,en ook voor als er familie over komt, hebben we het opgeknapt en van alles voor zien.
als je nieuwsgierig bent kun je op deze link even neuzen.
intresse? je kunt ons altijd bellen.

groetjes Joke

Hillview Monbulk

GAAF!!
Ik snap alleen de rates niet goed:

Friday & Saturday night $375.00 (sunday night $75.00 extra)

Midweek 4 nights Monday till Thursday $400.00

7 nights stay $650.00

14 nights stay $575.00

Is 14 nachten goedkoper dan 7 nachten??

GAAF!!
Ik snap alleen de rates niet goed:

Friday & Saturday night $375.00 (sunday night $75.00 extra)

Midweek 4 nights Monday till Thursday $400.00

7 nights stay $650.00 per week
14 nights stay $575.00 per week

Is 14 nachten goedkoper dan 7 nachten??

Fixed, :rolleyes:

:grin: Ja, dat kon ook nog! :up:

Erg mooi hoor! Als we nog eens op vakantie gaan naar "de vaste wal" dan zal ik zeker aan dit huisje denken! :wink:

Ik heb hem bij mijn favorieten gezet, wij hebben nog on arival accomodatie nodig al moet ik nog bekijken of de regio voor ons handig is.

Groetjes
Yvonne

hoi Yvonne, we hebben net een aantal foto's toegevoegd aan onze website want die is nog steeds niet helemaal af, we hebben er nog niet zoveel kaas van gegeten zoals dat heet, ( van web-sites dan He)

tot nu toe hebben we nieuwe arrivals gehad uit Engeland, kazachstan, kenia, rusland en italie maar geen nederlanders.
wel mensen uit nederland die hier op vakantie waren maar dat is toch anders, je komt hier als je emigreerd toch met een hele hoop op je boodschappenlijstje aan, of dat je op vakantie bent..........
Las dat jullie November gepland hebben, prima tijd om hier aan te komen. Succes met de organisatie.

groetjes Joke

Back