gereedschap inclusief bouten schroeven moeten smeermiddelen meenemen

jimmysaywhoosa

New Member
Ik ben automonteur en over een jaar of 2 hoop ik te kunnen vertrekken naar down under.
Maar ik heb wat vragen.

Ik wil graag een hele hoop gespaarde rommel meenemen. Misschien spullen die in de ogen van anderen niets waard zijn maar voor mij wel. Het zijn door de tijd heen opgespaarde spulletjes van auto`s motoren en fietsen.
Tevens heb ik een hele hoop gereedschap.

Hier volgt een lijst wat ik zoal aan gereedschap zou willen verschepen.

Schroevendraaiers
tangensets ( griptangen, bacho, )
gereedschap voor hout bewerking ( bijtels ed )
handzaag ( decoupeerzaag )
ijzerzaag
dopsleutelsets
momentsleutels
verlengsnoeren
boormachines ( dremel )
doos met boortjes ( metaal,steen en hout )
steek en ringsleutels
bijtels, staalborstels,
schuurpapier ( nieuw )
lasapparaat
electrische schuurmachines ( 5 verschillende soorten )
tafelslijper voor metaal
een doos vol oude elektrische bedrading inclusief lampen
een doos vol bouten en moeten, schroeven, nippeltjes, pennetjes,veertjes,palletjes, plaatjes.
een doos vol smeermiddelen in spuitbussen, olien, vetten,poetsmiddelen,polijstmiddelen.
een doos vol lijm soorten, bizon tix ed,secondenlijm.
lijmpistool
garagekrik met assteunen
compressor
soldeerbout
doos vol kleindelen voor met monteren van stekkers en stopkontacten, cv verwarming,water en gas leiding.
doos vol schroeven,pluggen,keilbouten, bevestigingsmaterialen voor op hout, metaal en beton.
multimeter, occiloscoop, voeding, voor het repareren van electronica.

Eigenlijk wil ik gewoon een complete kleine werkplaats meenemen.

Wie weet of zoiets kan en waar je op moet letten ivm bacterien en besmetting.

goeie vraag, hier sluit ik me geheel bij aan (al moet ik zeggen dat ik behoorlijk veel losse zooi aan het opruimen ben :grin:).

BTW wat zijn eigenlijk de gangbare draadmaten, voor bouten en moeren, in OZ?

Bart