gevonden in melbourne kroketten

damhooligan

Member
Hallo ikke is er weer (eerste bericht op nieuwe website , MOOIE website)

Ik ben momenteel gezelleie in melbourne , maar...
dat gaat veranderen , ik vertrek maandag naar Wodonga , heb daar een goed werkaanbod.
En na een kort bezoekje ben ik verliefd geworden op Wodonga , dus ga ik daar wonen.

Ik heb nog geen eigen internet verbinding , lang leve de bibliotheek!! , maar dat komt nog.

Ik liep door melbourne , vlakbij de bibliotheek, en daar von ik een restaurant dat gezellig kroketten verkoopt met remia fritesaus . JAMMIE , ze hebben ook poffertjes en andere lekkere dingen.
Voor diegene die in melbourne is en een krokketje wilt,
Ik zou zeggen ga daarheen.......

Het ligt ongeveer op de hoek van Russel street en Londsdale street (bij de westpac bank)

Groetjes Johan  :shock: :grin: :shock:
 
Ff off topic.

Hey Johan, dan worden we praktisch buren, wij wonen in Albury, 5 km ten noorden van Wodonga.
Wij werden destijds meteen verliefd op Albury en zijn daar toen gaan wonen.

Succes.


Erna
 
Er zijn VANDAAG genoeg kroketten te verkrijgen op het Holland Festival.
Het is echter 38 graden , dus maar flink Grolsch erbij (het Kermis bier)
Ook zijn er verschillende Hollanders die kroketten maken en verkopen in doosjes van 25 en 50.
Stuur me een PM als je een adres wilt voor Melbourne.
In Wodonga/Albury zit helaas niet zo'n zaak of persoon.
Wel maakt mijn  vriend (uit Wodonga en die nu in  Melbourne op de kermis werkt....)ze zelf en het schijnt dat je dat makkelijk kunt doen.
Groeten
Jan
 
Ik heb hier in Albury wel een winkel gevonden waar ze allerlei hollandse produkten verkopen waaronder frikandellen en misschien zelfs wel kroketten.
 
[quote author=Jan H. link=topic=6587.msg81498#msg81498 date=1171663815]
en het schijnt dat je dat makkelijk zelf kunt doen.
Groeten
Jan
[/quote]

Helemaal mee eens , maar ik denk niet dat ik alleen voor mezelf spreek , maar
zo'n restaurant is makkelijk voor als je lui bent, hoef je zelf niks te doen............... :grin:

Groetjes Johan
 
In Geelong zijn trouwens diverse winkels die NLse producten verkopen zoals Remia frietsaus, Calve mayonaise, Koeleman appelmoes, Echte NLse dropjes (Katja, Venco, etc), kletskoppen, Cafe Noir, heel veel andere soorten koek, HAK spinazie en rode-kool-met-appeltjes, Venz hagelslag (melk), Venz vlokken, Droste cacao, en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Als je adressen zoekt, laat maar weten.
Manon
 
Nu ben ik een paar keer op de hoeken (4) van de Lonsdale / Russell street gaan kijken. Maar waar het nu is?  :blond: Kweet het niet en ik zie het niet. Er is inderdaad wel een Westpac bank op 1 van de hoeken Lonsdale / Russell street dus het kan kloppen.
 
hello hawk

Misschien een klein foutje van mij, het ligt niet precies op de hoek maar het ligt in de buurt van die hoek (met de westpac bank)

Ik voeg je nu een linkje toe van de gele gids met restaurant hans brinker , want zo heet het , en er zit een kaart bij.
http://ww2.whereis.com/mapping/geocodeAddress.do?brandId=6&st=bn&z=303000&iblId=4514253&locality=Melbourne&placeName=Hans+Brinker&postcode=3000&phoneNumber=%2803%29+9639+0666&state=VIC&streetName=Russell&streetNumber=251-253&streetType=St&address=251-253%20Russell%20St%20Melbourne%203000%20VIC&authToken=11227f8fe63|5f0b7eeea6c1ebcb15f72c911732a1ea&hashCode=151033225020362&link=1177491668579&searchId=1177491467937_1977095248&ypListingId=4514253

En als je het dan nog niet vind ; ik ben dit weekend in melbourne , als je wilt dan spreken we een tijd en locatie af , en dan lopen we er samen heen :wink:

Veel succes
 
En die locatie op whereis klopt ook voor geen meter. Maar, jawel. Ik heb hem gevonden aan de buitenkant zeg maar van dat shoppingcenter aan de lonsdale street kant.
 
Ik heb in November heerlijk een broodje kroket gegeten bij Hans Brinker met mijn moeder, maar ben 's avonds ontzettend ziek geworden. Voedselvergiftiging of gewoon een flinke buikgriep? Het was gelukkig binnen 24 uur weer over. Mijn moeder begon een paar uur later dan ik... erg vervelend, want een dag later stond de terugreis gepland...
 
We dachten vandaag ook maar eens een 'nederlands' hapje te gaan eten bij Hans Brinkers. Ik kan het iedereen van harte AFRADEN.
De kroketten waren klein, duur en erg matig. De frieten kwamen uit de OVEN, waren halfgaar en smerig. Ik moest ze voor de zekerheid vragen of de vreemde substanie die ze er bij serveerden satesaus was, want het leek meer op een kruising tussen curry ketchup en motor olie met een verdwaalde pinda.
 
Back
Top