Gevraagd: 4-6 wkn woningruil Perth (+ pets) e.o. _ Drenthe (+ pets) 2009/2010

Scooby

XPdite Sponsor
Hai,

In 2009 of 2010 willen wij (man en ik, no kids) op vakantie naar W.A. voor 4-6 weken en misschien is er iemand in WA die voor familiebezoek/vakantie wel naar Nederland, Drenthe wil?!

Wij wonen op een leuk boerderijtje (zonder directe buren) in Drenthe op 1 km lopen van het bos, 9000 m2 land/tuin en een zwembad. Het huis heeft 1 woonk met keuken(63m2), 3 slaapkamers, 1 doucheruimte, 1 badkamer met wastafel,douche-bad, een zolder en centrale verwarming.

Wij zoeken naar een ruil waarbij we elkaars dieren verzorgen, wij hebben 2 duitse doggen.We laten ze regelmatig alleen in de tuin (omheind) en je hoeft ze niet uit te laten als je dat niet wilt. Belangrijkste is aandacht, s ochtends en s avonds eten en s nachts binnen slapen.

Heb jij/jullie ook dieren en is het moeilijk lang weg te gaan, dit is misschien een goede ruil? Als jullie wel kids hebben kunnen die natuurlijk ook bij ons in huis logeren.

Ik heb ook ervaring met paarden en we houden verder van alle dieren, helaas wel allergisch voor katten, maar als ze niet in de slaapkamer hoeven moet dat ook lukken. We moeten natuurlijk overdag wel weg kunnen, dus geen " cowfarm" please...

We zijn bezig met een emigratie visa 175 en denken aan Perth e.o., daarom willen we in onze vakantie alvast alles gaan verkennen.

Heb je interesse? Laat me het even weten.

groeten Scooby

hi guys, nog steeds actueel. Hoop de advertentie zo weer even in de actualiteit te pushen. groet Scooby
:cool:

Superaanbod, Scooby!

Wij zijn alleen nog niet zover dat we al in perth zijn.... :|

Misschien volgend jaar?  :wink:

He, ik denk dat je de reisrichting net omgekeerd interpreteerd of mijn advertentie is onduidelijk. :roll:

Wij willen juist ook naar Perth zitten nu nog in Drenthe onder een hunebed natuurlijk.

Spannend he  :lol:

Oh nee, t is al laat..... denk dat ik jou verkeerd begrijp, ga je na een jaar dan alweer terug op vakantie n nederland? Nou wie weet, hou het aanbod op het bord. Hoeveel pets hebben jullie of gaan jullie fokken?

groeten Simone

Haha, Wat een verwarring.
Ik verbaasde me erover dat er niemand had gereageerd, vandaar mijn reactie!  :wink:

Woningruil is toch een supermanier om op leuke plekken te komen.
Vrienden van ons gaan zo al jaren op vakantie.
Er zijn zelfs hele sites voor opgezet.

Wij hopen toch echt eind 2009 in het vliegtuig te zitten, maar dan moeten ze daar aan de andere kant wel mee gaan werken.  :x

Spannend is het zeker,

groetjes, Marie

ps Onze enige pet is een "leenkat" die in woond en niet meegaat naar Oz.

Hai Marie,

Ik verbaasde me ook, maar ik denk dat immi's die terug op vakantie naar nederland gaan, liever bij familie verblijven. Waarschijnlijk ga ik me ook inschrijven voor home for exchange ,maar misschien gaat het wel anders lopen. Misschien gaat mijn man vooruit als hij werk kan krijgen en dan kan ik later wellicht meteen definitief gaan en heeft hij al woonruimte gevonden.

we zien het wel. Staat jullie beroep op de CSL lijst? Want vlgs mij hebben veel daarvan al een co, wij hebben in sep 09 online ingediend voor 175 en sinds mei 09 een CO, overmorgen medicals. Hoop dat je snel een co krijgt!

groeten Simone

Sorry Marie, net even je opgezocht en gelezen wat voor rot situatie jullie zitten, kop op volhouden, zijn jullie al vaak in australie geweest?

groeten Simone

Hoi Simone,

Geeft niks, we komen er wel.  :|
Dat is tenminste het plan,  :wink:

We zijn er nu 2x geweest en kunnen niet wachten............ maar moeten dat helaas wel.
Geen CSL lijst voor ons, maar wel op de SOL.
Hopelijk passen ze de regels in juli niet weer ten nadele van ons (en andere) aan.

Succes met je medicals!

Groetjes, Marie

Back