Gevraagd:afscheidsfeestje artikelen

skippie

XPdite Sponsor
Om ons afscheidsfeestjes nog leuker te maken :huh: :wink: zoeken we eigenlijk nog wat leuke dingetjes.
We hebben wel al wat leuke Australische vlaggetjes( Thanks Stefmar :up: ) en een grote vlag kan ik op marktplaats vinden.
Maar misschien dat iemand zo'n geinige opblaas kangaroe heeft? Of andere snuisterijen?
Nou zou ik het natuurlijk kunnen kopen in de Ozzie shop (in Rotterdam zit er o.a een ) maar beetje jammer om er zo een te kopen omdat het natuurlijk maar voor 1 keer is, en helaas kan ik niks op marktplaats vinden.

Als iemand iets leuk heeft/ weet, let me know!

Daar heb jij nu niets meer aan, maar we hadden het voor je op kunnen sturen vanuit Australie... Hier hebben we zat van die zooi :rolleyes:

Bedenk me nu dat jullie pas in augustus vertrekken... Willen jullie dat ik hier even rond neus???

Heb wel een leuk idee voor je en het is ook nog een persoonlijke

Print de leukste/most happy foto's van jou en Rimko in Oz uit op simpele papier (A4 of A5 formaat, wat je wilt) en niet deze aan een lange stuk touw vast en voila je hebt slingers die voor iedereen leuk zijn om te bekijken. Uiteraard hoeven het niet allemaal verschillende te zijn. Dan is het nogmaals voor iedereen duidelijk dat jullie in Oz heel gelukkig gaan zijn!

Ik zal eens kijken of ik de kangaroe en krokodil die we voor de Australie dag op school hebben gemaakt mee kan nemen.
Ze zijn van karton en gaan waarschijnlijk richting kliko na het feest.
Je kunt via internet vrij goedkoop slinger met de Australische vlag bestellen, dat is goedkoper dan een pakketje vanuit Perth.
Op school hebben we ook kangaroes, dolfijnen, struisvogels, en de rest vd dierentuin uitvergroot aan de plafonds hangen.
Als ze nog heel zijn, bewaar ik ze voor jullie.

Marie

Kijk ook eens bij de action of zo, die hebben ook wel vaak van dit soort dingen (ik durf niet te beweren dat ze kangaroos hebben, maar wss wel dolfijnen e.d.)

Je kan inderdaad een opblaas kangaroe huren bij de Dutch Outback Store in Hoogvliet (Rotterdam)
http://www.dutch-outback.com/

Dat hadden wij ook willen doen, maar toch niet meer gedaan omdat je de kangaroe zelf moet halen en weg brengen...

Maar een Aussie vlag is ook altijd goed toch???

Groeten,

Leon en Chantal

Thanks Sacha voor je aanbod, maar ik heb van iemand een pm-etje gehad met tel nr van een Nederlandse die een opblaas kangaroe heeft, dus dat is geregeld!

@ Crazy kangaroe, ik wist dat je ze daar kon kopen, maar huren wist ik niet.

@ Marie : dat lijkt me leuk, dan hebben ze nog een 2e leven voor ze de oudpapier kliko in gaan!
Dus mochten ze de school overleefd hebben, dan laat maar weten, wij willen ze wel.

@ Kathren, klinkt leuk en goed idee, maar we hebben zoiezo een beamer op onze feestlokatie en dan draaien we onze foto's van Australie en filmpjes op af. Dan snapt iedereen waarom we willen gaan en geven ze ons groot gelijk :smile: Maar misschien dat ik ook nog wat foto's uitprint, vind het idee wel erg leuk.

Hey Skippie!

Dat gaat snel nu hé nog een paar maanden... superspannend! Ik heb geen afscheidsfeestjes artikelen of ideeën maar mocht er nog wat komen dan meld ik me weer.

Veel plezier alvast :up:

:smile:
Marika

Hee Marika,ja kei spannend, heb er zo'n onzettende zin in!
Hoe gaat ie bij jullie.... nog geen Ielts? :|

Thanks Sacha voor je aanbod, maar ik heb van iemand een pm-etje gehad met tel nr van een Nederlandse die een opblaas kangaroe heeft, dus dat is geregeld!

Helaas was de kangaroe al overleden...
dus mijn vraag naar b.v een opblaasbare kangaroe staat nog steeds! Liefst vanuit NL (anders wordt het weer zo'n duur grapje he)
Ik ga van de week ook ff checken of ik zoiets kan huren bij de dutchoutback shop.

wanneer heb je het nodig? Ik heb geen opblaaskangaroo, maar misschien nog wel wat andere dingen. Kan vanaf 30 april even kijken...

Oh dat zou kei fijn zijn Femke.Na 30 april nog tijd genoeg.
Mocht ik je niet meer spreken: Hele goede fijne reis terug! ( welcome back :smile:

Hee Marika,ja kei spannend, heb er zo'n onzettende zin in!
Hoe gaat ie bij jullie.... nog geen Ielts? :|

Nee, nog steeds geen Ielts :-(
Zijn kennis was zo goed als niks, hij kon zich mondeling redelijk redden maar had helemaal geen (engelse) scholing gehad. Inmiddels heeft hij niveau 5 behaald maar helaas is dat nu niet meer genoeg. Dus voorlopig gewoon doorbijten.. Ik hoop stiekem dat er met de veranderingen misschien iets positiefs m.b.t. de Ielts komt: bijv. minder punten maar wel met 5-en voor trades. Maar dat is wishfull thinking vrees ik..

Jullie nog een paar maandjes en dan start jullie avontuur... hélemaal geweldig, ik leef met jullie mee!

:smile:
Marika

Voor wat betreft de kangaroe.
Als je iemand kent die nog vanuit Australie naar NL komt, kijk eens op de "markets" hier.
Ik heb er een van Parklea markets (NW Sydney). 12 AUD als ik me niet vergis.

:evil: :evil: opblaas kangoeroe..... :evil: :evil:

Ik moet meteen denken aan een opblaas schaap....... Hebben ze niet zoiets bij die nieuwe islamitische sexshop in nederland?

Heb ook nog een "Prik-de Joey-op-z'n-mama"
(beetje creatief met oudhollandse spelen omgegaan...)
Kei leuk! Zet maar bij je knutsel krokodil en kangaroe ( of wat was het ook al weer ) Zie PM-etje , oh zie een nieuw berichtje, zal je zo terug berichten.

Voor wat betreft de kangaroe.
Als je iemand kent die nog vanuit Australie naar NL komt, kijk eens op de "markets" hier.
Ik heb er een van Parklea markets (NW Sydney). 12 AUD als ik me niet vergis.
IK weet zo niet wie er deze kant op komt maar misschien leest iemand mee. Jammer joh dat je zus de kangaroo niet meer had. Maar is geen ramp als ik geen kangaroo vindt.

Ik moet meteen denken aan een opblaas schaap....... Hebben ze niet zoiets bij die nieuwe islamitische sexshop in nederland?
Goed plan, :up: ik zal eens rond vragen aan alle islamitische mensen die ik voorbij zie komen! :p

IK weet zo niet wie er deze kant op komt maar misschien leest iemand mee.
Uhm......ChrisAnne komen binnenkort voor een kort retourtje naar WA(ikiki) en de Hummers gaan binnenkort weer eens even terug naar Eindhoven.

Bart

Back