Hoi Margot
Dankjewel voor je advies. Ik zou graag van je willen horen hoe je het vindt gaan als je zoon straks ook in de portercot moet gaan slapen als je ergens gaat logeren..
Ik heb nl ook een portercot overwogen als alternatief, maar ik ben bang dat ons zoontje dan de portercot associeert met spelen en niet met slapen.. (of is dat te psychologisch geanalyseerd?). Daarom zat ik als alternatief te denken aan een tweede bedje (aangezien die ook een verstelbare bodem heeft, maar ook omdat je daar beter door kunt kijken met de spijlen) en het anders aan te kleden: het bedje in de slaapkamer heeft een lakentje/dekentje en geen speelgoed en het bedje in de kamer heeft alleen een matrasje en wel speelgoed..
De meeste mensen gebruiken een baby rocker / baby bouncer (?), maar dat lijkt me zo saai voor het kindje - dan kan het kindje alleen maar liggen. In een box kan het spelen, ronddraaien, kruipen, proberen te staan, etc etc als je even met iets anders bezig bent of moet gaan doen, maar niet continue kan kijken.. :|
Dankjewel voor je reactie,
Manon