Gevraagd: (bier) flessen brisbane

Red

New Member
G'day

Niet dat ik een grote drinker ben maar het leek me leuk om eens te proberen bier te brouwen. Dus, een kit gekocht, alles gemengd en nu staat het brouwsel lekker te pruttelen.

Nu heb ik natuurlijk wel wat flessen nodig. Liefst Grolsch beugels (of ander merk) maar da's waarschijnlijk wat teveel gevraagd hier in Australia.

Als er iemend flessen over heeft (niet met de 'schroef' cap zoals de meeste stubbies) laat het weten, ik kom ze gaag halen. En als tegenprestatie mag je natuurlijk langskomen om me door de 32 liter heen te helpen als het klaar is.

Groet,

Redmer
 
kan je niet helpen helaas, maar ik weet wel dat de grolsch beugelflessen hier inderdaad erg populair zijn! hoop dat je wat kan vinden.
 
Oh leuk ;) Gary heeft toen zon kit meegenomen naar NL en toen stond het in de kamer te "rijpen".

Je kunt trouwens bij de Coles ofzo ook gewoon lege flesjes kopen met alles erbij waar je de dopjes goed mee op de fles kan doen. Staat bij de rest van het spul.
 
Hey das grappig. Ik wilde net eenzelfde topic openen. Ik sta op het punt mijn tweede voorraad te bottlen.

Ik heb hier vorig jaar een doos beugels gekocht, maar heb er nog veeeel meer nodig! Helaas daarna niet meer gezien.

Misschien kan iemand die naar Brisbane komt een aantal kratten meenemen in zijn container, voor ons bierbrouwers. Ik bied naast het vergoeden van de (on)kosten en proeverij ook een typische aussie bbq aan.

@ Red: welk merk ben je aan het brouwen?
 
Brewcraft 'munich lager' Zat bij de kit. Volgende wordt waarschijnlijk een Leffe of iets anders lekker Belgisch !!
 


OFX
Back
Top