Gevraagd: Engineers voor een medisch bedrijf in Sydney

Frank v R

Member
Hallo,

Mijn werkgever is op zoek naar verscheidene soorten Engineers (electrical, manufacturing, validation, design, etc.). Mijn bedrijf maakt medische apparaten en is een van de toonaangevende bedrijven in Australia op het gebied van Product Development. Het bedrijf is erg internationaal georrienteerd en heeft een groot aantal "nieuwe Australiers" in dienst (op permanent- of tijdelijk werkvisum).

Mocht je serieus geinteresseerd zijn, mail dan even zodat ik je meer info kan geven. Ik maak er overigens geen geheim van dat ik in aanmerking kom voor een referral fee als de applicatie tot een vaste baan zou leiden.

Alvast bedankt

Cheers
Frank

Zou perfect zijn voor mij, ik werk namelijk als manufacturing engineer (werk met CAD/CAM systeem van Siemens unigraphics PLM) en heb 5 jaar ervaring in de medische wereld. Alleen wil ik pas na Oktober een permanente visum gaan aanvragen. Nu zit ik in de machinebouw, automotive en voedselindustrie.

Wellicht kunnen we contact met elkaar zoeken, ik ben in oktober en een deel van november in Australië.

Met vriendelijke Groet, Willem.

Hey Willem,

Stuur me even een email, dan kunnen we het er even in wat meer detail over hebben.

Bedankt

Cheers,
Frank

Hallo,

Mijn werkgever is op zoek naar verscheidene soorten Engineers (electrical, manufacturing, validation, design, etc.). Mijn bedrijf maakt medische apparaten en is een van de toonaangevende bedrijven in Australia op het gebied van Product Development. Het bedrijf is erg internationaal georrienteerd en heeft een groot aantal "nieuwe Australiers" in dienst (op permanent- of tijdelijk werkvisum).

Mocht je serieus geinteresseerd zijn, mail dan even zodat ik je meer info kan geven. Ik maak er overigens geen geheim van dat ik in aanmerking kom voor een referral fee als de applicatie tot een vaste baan zou leiden.

Alvast bedankt

Cheers
Frank

mmhh gek dat met zeggen mijn bedrijf :evil: :evil: zul je bijna zeggen dat het de eigenaar(s) is :lol:

@Duiksmurf,

Ik zeg ook vaak mijn bedrijf, dan heb je waarschijnlijk gewoon beetje hart voor de zaak. Wij runnen eigenlijk met 2 engineering heel het bedrijf vandaar dat het bij mij ook wel eens voelt als "mijn bedrijf".

@Frank,

Ik stuur je een mailtje.

Back