Geweldig Forum!, wie kan ons helpen als startende ondernemers?

Hoi allemaal,

Dit is de eerste keer dat we op dit forum komen en we hebben al een hoop interessante informatie gezien.
Wij hebben de beslissing genomen om begin volgend jaar naar Australie te verhuizen, mits we geaccepteerd worden.
We zijn 33 en 40 jaar jong en hebben momenteel beiden een goedlopend eigen bedrijf in Nederland. beiden zijn we al in Australie geweest en een van ons is al een keer een jaar geweest.  In Australie willen we gezamelijk een bedrijf opstarten, maar vanaf hier is het moeilijk in te schatten waar er in Australie nog vraag naar is. ( Dus wat voor soort bedrijf) Momenteel heb ik een cafe en Evan is mede eigenaar in een staalbouw bedrijf. We denken eraan om hekwerken en camera beveiliging voor zowel bedrijven als particulieren te gaan verkopen. Heeft iemand hier een goed idee over?? en welke plaats  is natuurlijk de volgende vraag die past binnen ons plan.
Heeft iemand ervaring met het opstarten van een bedrijf daar?
We zien uit naar jullie reactie!

Met dat soort info kan ik je niet echt helpen. Ik kan jullie alleen Hartelijk Welkom heten op dit forum.
Er zijn  genoeg leden die je waarschijnlijk aan de gevraagde info kunnen helpen op dit Forum.

In ieder geval; Sux6 met jullie plannen.
Rene-l

HOi hoi,

Misschien heb je wat aan de volgende links ;

www.ncca.com.au        Dit is de Nederlandse Kamer van koophandel in Australië. Ze zitten in Melbourne maar kunnen je waarschijnlijk wel aan info helpen.

http://www.australianaustralia.com/page/Starting_a_Business_in_Australia/132  Dit is een link van een migratiebureau maar er staat wel redelijk wat info over het starten van een business in OZ.

Ook kun je kijken op de sites van afzonderlijke staten, die hebben vrijwel allemaal een stuk info staan over zaken in Australië.

succes ermee

Back