Geweldig huis te koop op een kavel van maar liefst 12000m2 !!

Albert en Jacqie

XPdite Sponsor
Gerenoveerd huis te koop op een kavel van maar liefst 12000m2 !!

Hoi allemaal wij zijn heel erg trots om ons geweldige huis aan te bieden met 12000m2 grond.
Om persoonlijke redenen hebben we de beslissing genomen om te terug te keren naar Nederland. Vandaar dat we het huis te koop zetten.
Het is een stenen huis met 3 slaapkamers met alle 3 ingebouwde kasten, Douche, badkamer, open keuken, woonkamer, washok en een toilet. In het huis bevind zich een airconditioning met verwarming en er is een houtkachel aanwezig.
Voor en achter het huis zijn veranda’s. Verder hebben we er een grote garage/werkplaats bij gebouwd van 7,5 x 17 meter. Tevens is er een kantoorruimte bij aangebouwd.
We hebben het huis net gerenoveerd dus in het huis hoeft er eigenlijk niets opgeknapt te worden. Het huis bied ook mogelijkheden tot uitbreiding.
We hebben het huis ook gekocht van Nederlanders die het huis gebouwd hebben, het is een zeer goed onderhouden huis.
Ook zijn er regenwatertanks aanwezig en een grondboor, dus met water te kort hoef je hier geen rekening te houden.
Het huis staat echt op een geweldige locatie 10 km buiten de stad Mount Gambier in de zeer geliefde omgeving Compton. Je hebt echt een geweldige natuur om je heen. Zo komen regelmatig de zwarte kaketoes in de bomen zitten en ook zijn de rossella’s aanwezig in de tuin.
Het huis staat op een heuvel, dus je kunt genieten van het geweldige uitzicht als je lekker samen op de voorveranda zit. Je hebt een geweldig bos achter het huis waar je heerlijk kunt wandelen en waar je ook regelmatig de kangaroes kunt bewonderen.
We hebben een eigen boomgaard met verschillende fruitbomen.

Omdat we terug gaan naar Nederland is het ook mogelijk om het huis compleet ingericht te kopen.

Best bod voor 31 september. Verwachte prijs is $ 280.000 plus = € 166.500 plus echt een koopje dus !!!!!!!!!!!!!

Als jullie meer foto’s willen zien kunnen jullie altijd een kijkje nemen op onze website:
www.bluelaketubs.com

Als jullie nog enige vragen hebben of meer foto’s willen zien aarzel dan niet om contact op te nemen met ons

Groetjes

Albert en Jacquelien Leussink
Email: info@bluelaketubs.com
Tel: 0061431050651

foto 1: plattegrond van het kavel (nummer 11)
foto 2: Indeling huis
foto 3: voorkant van het huis
foto 4: uitzicht vanaf de voorveranda
foto 5: woonkamer
foto 6: keuken
land.jpg

indeling.jpg

photo3.jpg

hetuitzichtvanafdevoorveranda.jpg

P6100137.jpg

P6100145.jpg

Hoi Albert & Jackie,
Geen interesse in het huis hoor, te ver van Perth vandaan ;-). Maarreh: jullie website doet het niet (de tubs site). Ik weet niet of jullie er iets over kwijt willen, maar vanwaar de reden om terug naar NL te gaan?
Gr.
Peter

Hoi Peter,

Je bent iets te snel met het kijken naar onze site.........we zijn hem nog aan het uploaden.
Gezien we tegenwoordig via sateliet internetten gaat het niet allemaal zo super snel.
We weten dat jullie geen interesse hebben gezien jullie eigen geweldige plekje in Perth..........maar toch....je weet het nooit :smile:

En ja de reden........zie het maar als familie omstandigheden :up:

maar als je nu weer effe naar onze site gaat kun je het bewonderen :grin:

groetjes,
Albert en Jacquelien.

Jeetje leuk optrekje hebben jullie ervan gemaakt!!!! Ja heimwee is een killer...weet er alles van. Bij mijn ex deed zo'n beetje alles pijn van binnen en iedere kleine tegenslag werd aangegrepen om de huidige situatie onbewust negatief af te wegen. Er is niets tot weinig aan te doen behalve terug te gaan en gelukkig te worden. Ik voel met jullie mee en probeer mijn huidige vrouw op al het komende in Australia zo goed mogelijk voor te bereiden... Zij is een loner omdat haar beide ouders dood zijn en hangt niet aan Nederland gelukkig en mijn Pa heeft al belooft in (eventueel)Adelaide geregeld langs te komen met de caravan vanaf Sanctuary Point. Wij hebben helaas niet zoveel overwaarde in NL..... Wat voor werk doe jij eigenlijk als ik het vragen mag? Alles valt en staat met het inkomen dat je kan verwerven binnen een straal van 50km. Werk nu zelf veel met Siemens S5/S7 PLC's die veel in de proces industrie worden gebruikt dus kan bijvoorbeeld zo beginnen bij Bega Cheese in Bega om maar wat te noemen. In de jaren '90 veel jackpot/player-tracking systemen aangelegd in de clubs rond Sydney voor Aristocrat Leisure Ind. Zijn er een paar grote werkgevers in de buurt?? Verder sterkte met alles... Wij moeten ons huis hier nog te koop zetten. Lelystad aan de rand van het Markermeer is nog wel uit te houden als je zoveel ruimte gewend bent geweest... Je kan hier nog een 2-1 kap woning op 244m2 (wel ff slikken vanaf 12000m2) voor onder de 2 ton in euries (nieuwbouw 230k tot 250k) en Batavia-Haven gebied is heel leuk aan het worden. Ik weet niet waar jullie vandaan komen in NL.

:wink:  Stephen - The Roosters

Wat een mooi huis hebben jullie zeg! Ik heb net even de foto's op jullie site bekeken.
Ik hoop dat jullie het snel verkopen, kan me niet voorstellen dat het lang duurt! :smile:

Heel veel succes met alles en ik wens jullie al het geluk in Nederland met jullie kleine op komst! :up:

Groetjes Lin

Hoi Stephen,

Ja net zoals je zegt heimwee is een killer maar niet alleen dat is onze reden, persoonlijke omstandigheden hebben de situatie er niet beter opgemaakt. We zijn nuchter genoeg om dingen af te wegen en niet direct in een negatief daglicht te plaatsen. Hoewel we het erg naar onze zin hebben en helemaal niet mogen klagen met wat we tot nu toe bereikt hebben maar zijn er soms zaken die alles overtreffen. Hoewel we, net als waarschijnlijk iedereen die hier pas aankomt, onderaan de ladder moeten beginnen hebben we beide het geluk gehad snel werk te vinden. Niet het werk wat we eigelijk voor ogen hadden maar wat wil je? je kent niets als je hier aankomt en mag blij zijn als je binnen afzienbare tijd werk vind. Ik (Albert) had het geluk dat ik genoeg ervaring had in de bouwwereld en zodoende bij een lokale aannemer kon beginnen. Jacqeulien moest heel wat anders aanpakken dan voorzien, ze heeft altijd kantoorwerk gedaan maar kon bij een vakantiepark beginnen, wel in de schoonmaak maar toch het is werk en je hebt inkomen.
Het werk waar jij naar zoekt is voor ons onbekend terein maar er zijn hier genoeg grote bedrijven die productie processen hebben. Er zijn verschillende grote houtzagerijen en hier vlakbij zit de grootste producent van toiletpapier en papierenzakdoekjes (Kimberly-Clark)
In elk geval wensen we je veel succes met de verkoop van je huis en hopen dat je vrouw haar geluk wel in Australia zal vinden.
ps. we komen uit Almelo.

groetjes, Albert en Jacquelien

Excuses voor mijn snelle heimwee conclusie. Ik heb al jullie posts gelezen vanaf 2005 en kan het e.e.a. nu beter begrijpen. Wij wachten momenteel op een citizen by descent voor onze kleine Amy. Zodra we die hebben gaan we voor een spouse visa die we iets hebben moeten aanpassen omdat Amy opeens geen sponsorship meer nodig heeft en een eigen australisch paspoort krijgt. Mijn eigen aussi paspoort ligt ook in Berlijn momenteel. Ik vind het echt sneu dat het voor jullie zo loopt.  Qua huis en omgeving leven jullie onze droom! Ik heb met www.seek.com.au uitgebreid gezocht in de omgeving Mount Gambier en er zijn wel mogelijkheden voor ons daar. Helaas kan ik de tijdslijn van álle documenten en de verkoop van ons huis hier zeer moeilijk versnellen. Wij willen ons huis in Sept/Okt te koop gaan zetten en ons geplande vertrek is eigenlijk pas juli 2008 (hebben het al naar voren geschoven) en ik denk gezien de goede prijs dat jullie dan al lang en breed in Nederland zijn. We blijven het op de voet volgen en houden jullie op de hoogte als er bij ons iets veranderd. Heel veel succes met de verkoop.

:wink: :up: The Roosters - Moon & Steef

ps. Hebben jullie een mini tractor om het gras te maaien?  :grin:  Met een gewone mower niet te doen...

Ja inderdaad, wij hopen ook dat we het huis snel verkopen!
Daarom hebben we ook een voor een andere manier van verkopen gekozen.
Zie prijs in de advertentie !!!
Elk bod is natuurlijk welkom!
Het huis komt aanstaande vrijdag te koop bij een lokale makelaar.
En dan maar afwachten wat het gaat worden.

Groetjes

Albert en Jacquelien

Ja, mooi huis en mooi plekkie. Ben afgelopen zomer een week in Mt. Gambier geweest en vond het er mooi maar niet mooi genoeg om er te willen wonen.

Succes met de verkoop.

Erna

Voor mij is het lang geleden dat ik er kort ben geweest als 16 jarige maar wij zouden ons daar graag vestigen. De rat-race die in the big five heerst zullen we missen als kiespijn en de belachelijke huizenprijzen ook...kunnen we eigenlijk net zo goed in NL blijven. Alleen het cultuur "snuiven" zullen we hooguit een beetje missen maar met de moderne technieken is dat, vooral voor de kids, voor een deel wel te compenseren. Helaas kunnen wij het verloop van onze plannen niet versnellen maar anders hadden we alles zo willen overnemen. Succes met alles  :up:

The Roosters

Hoi Albert en Jacqui!

Indeed indeed, prachtig huisje hebben jullie ervan gemaakt! Wat jammer dat het ozzieleven jullie niet heeft kunnen brengen wat jullie hadden gedroomd, maar nu staan jullie voor een nieuw avontuur en we hopen dat jullie heel gelukkig gaan worden in Nederland. Wij hebben de move nog niet gemaakt.. We hopen volgend jaar omgeving Brisbane te vertrekken dus helaas zal het huis niet aan ons worden verkocht  :oops: Wat mij opvalt is dat jullie een heerlijke hottub (storvat) in de tuin hebben; laat dat nou een van de dingen zijn die ik dacht te gaan missen  :grin: Hebben jullie die in Oz gekocht? Elke keer als we in dat ding zitten zeg ik tegen John: hebben ze niet in Oz.. kunnen we die niet gaan importeren?  :wink: Anyway, heel veel succes met de verkoop en de reis terug naar NL! Er is hier niet zo veel veranderd, hoor.. buiten het feit dat er nu zo'n 1 miljoen vacatures openstaan en er een evenredig aantal kilometers aan file op de snelwegen staat (WEET JE HET ZEKER??  :evil: )

:up: Cat

[quote author=kookaburra link=topic=7505.msg98222#msg98222 date=1188542768]
Hoi Albert en Jacqui!

Indeed indeed, prachtig huisje hebben jullie ervan gemaakt! Wat jammer dat het ozzieleven jullie niet heeft kunnen brengen wat jullie hadden gedroomd, maar nu staan jullie voor een nieuw avontuur en we hopen dat jullie heel gelukkig gaan worden in Nederland. Wij hebben de move nog niet gemaakt.. We hopen volgend jaar omgeving Brisbane te vertrekken dus helaas zal het huis niet aan ons worden verkocht  :oops: Wat mij opvalt is dat jullie een heerlijke hottub (storvat) in de tuin hebben; laat dat nou een van de dingen zijn die ik dacht te gaan missen  :grin: Hebben jullie die in Oz gekocht? Elke keer als we in dat ding zitten zeg ik tegen John: hebben ze niet in Oz.. kunnen we die niet gaan importeren?  :wink: Anyway, heel veel succes met de verkoop en de reis terug naar NL! Er is hier niet zo veel veranderd, hoor.. buiten het feit dat er nu zo'n 1 miljoen vacatures openstaan en er een evenredig aantal kilometers aan file op de snelwegen staat (WEET JE HET ZEKER??  :evil: )

:up: Cat
[/quote]
Hey Cat,

Die tub heeft Albert gemaakt, we hebben er zelfs een bedrijf voor opgestart. Helaas hebben we het wegens te weinig omzet moeten opgeven. Maar wees gerust........ er zijn wel een paar bedrijven die ze ook maken, dat is hier in South Australia althans. Maar ik kan me voorstellen dat er in Brisbane ook wel iemand zit die ze maakt. Het concept met de houtkachel kennen ze in elk geval niet, dus je zult het waarschijnlijk moeten doen met een verwarmingspomp.
Tja die files in NL zullen wel met de dag groeien, gelukkig gaan wij weer naar het oosten van het land en is het fileprobleem nog niet zo erg als elders. Dus ja...........we weten het zeker!

groetjes Albert en Jacquelien

Ben toch wel benieuwd of alles goed is verlopen. Ben pas vandaag tegen dit topic aangelopen.

Al het beste  :up:

Back