Gezocht : Baby box in Perth

Hier is er weer eentje! Ik ben op zoek naar een baby box in goede staat, in omgeving Perth. We hebben nog even de tijd, nog zo'n 30 weken te gaan, maar ik dacht vast even rondkijken of er iemand in de omgeving er een heeft! Alvast bedankt voor uw reactie!
 
Hier is er weer eentje! Ik ben op zoek naar een baby box in goede staat, in omgeving Perth. We hebben nog even de tijd, nog zo'n 30 weken te gaan, maar ik dacht vast even rondkijken of er iemand in de omgeving er een heeft! Alvast bedankt voor uw reactie!
Zelf (laten) bouwen een idee?
 
Bedankt voor jullie reacties!
Zelf bouwen kan wel, maar denk dat het makkelijker zal zijn als we er een kunnen vinden die we kunnen kopen of lenen!
Wilsil - als er niemand is in omgeving Perth die een box te koop heeft, dan zouden we het geweldig vinden als we die van jullie eventueel kunnen lenen. Zoals ik al zei, we hebben nog even de tijd en hebben em pas nodig eind oktober.
 
Nogmaals bedankt voor de reactie. Ik heb ondertussen een box gevonden via gumtree :) Dus er kan een slotje op... Ik weet niet hoe dat moet?! Groetjes!
 
Back
Top