Gezocht: betrouwbare au pair voor 1 maand in aug/sept 2007

Maxx

Member
In verband met een trip naar Nederland zijn wij op zoek naar iemand die op 3 meisjes kan passen in de leeftijd van 16, 13 1n 11 jaar. Wij denken aan een volwassen meisje die deze taak op zich kan nemen gedurende vier weken in augustus/september 2007. Dit tegen kost en inwoning en zakgeld.

Wij wonen 45 minuten van Sydney. Er is een directe trein- en busverbinding. Twee van de vier weekenden zijn geheel vrij omdat de dochters dan naar de moeder gaan.

Wie kent een betrouwbaar iemand die dit zou willen doen? Het is vooral een unieke mogelijkheid voor iemand die plannen heeft om naar Australie te gaan (of hier al is) voor een langere vakantie, waarbij 1 maand wordt gewerkt.

Maxx

Hoi Maxx,

Wat je ook kan doen is een advertentie ophangen bij travellers contact point van Travel Active. Zit als het goed is nog steeds in de binnenstad van Sydney. Even opzoeken op internet. Of op www.travelactive.nl
e-mail is info@travelactive.nl
Leuk dat jullie even terug komen. Kom gerust langs om weer een bakkie terug te komen halen.

Groetjes Marga

Dan kom ik wel een maandje au-pairen, heb ik gelijk onderdak voor de eerste maand, hahaha.

Gezellig met mijn 2 meiden erbij zit mijn vriend in een huis met 6 vrouwen, die pakt dan binnen de kortste tijd een vliegtuig terug naar Nederland

Beste Maxx,

Zojuist je vraag gelezen, mijn naam is Saskia, ben 36 jaar en werk als ziekenverzorgende in de thuiszorg. Ik ben van plan om in week 34 naar Australie te gaan en daar in elk geval een maand te blijven. Hoe dit er verder voor mij uit gaat zien is nog niet helemaal helder, ik sta open voor een heleboel dingen.
Bij deze meld ik me dan ook aan als potentiele kandidaat voor de functie die je aanbied.
Mocht je meer van mij willen weten dan kunnen we meer bespreken via de pm.

Vriendelijke groet van Saskia

Back