gezocht F.M. Agerbeek, oorspronkelijk uit Alphen aan de Rijn

Status
Not open for further replies.

traviesa

New Member
Hoi

Als iemand weet waar F. M. Agerbeek tegenwoordig is, laat het me svp weten. Er is een mix-up van de verhuizers en wij hebben spullen van hen. Wil graag in contact komen om wat info uit te wisselen over de verhuizers!

Groeten
Saskia

email saskia.kempener@zonnet.nl

Hm, that sounds like my brother-in-law!!!!! :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Ik stuur je gelijk even een pm!!

Groetjes
Syl

he syl

ik heb nog niets van je brother-in-law gehoord. Kan je 'm ff aan zijn jas trekken?

groetjes Saskia

Hoi Saskia

Ik heb je pas een email & PM gestuurd met mijn gegevens heb je die gekregen?? Hij heeft momenteel nl. geen internet.

Groetjes
Syl

heb je anders een contact phone number? Dan kan hij je misschien even bellen (zitten jullie in Nederland of Australie??) Ik heb mijn email adres en telefoon nummer via PM (die kun je bovenaan deze bladzijde onder "My Messages" kunt vinden) naar je toegestuurd :smile:

Hey Saskia

Heb je inmiddels mijn email gekregen/gelezen?? Frank is inmiddels ook wel eg benieuwd wat voor spullen je hebt :smile: :smile:

Groetjes
Syl

Gelukkig is Frank terecht en kan de rest nu via pm afgehandeld worden. Topic gaat een slotje op.

Thank you kindly moderators voor het her-openen van dit draadje! :up:

Goeiemorgen Saskia

Gelukkig is Frank terecht
  Frank is al tijden terecht  :grin: maar zijn spullen helaas nog niet!! Ik begreep van Frank gisteren dat er wat issues waren met het overdragen van zijn spullen? :?

Wellicht handig om het vervoers bedrijf gewoon aan te klagen? en niet een mede-emigrant in te zetten als pion :smile: if you get my drift. Hij heeft het bedrijf nogmaals gesproken en ik denk dat hij verder niet zo gek veel meer kan doen. Hij weet waar zijn spullen zijn. Jullie helaas nog niet een ding is zeker de missing piece is in ieder geval niet bij hem.  Misschien kun je hier op XPdite een onderwerp starten over het bedrijf om op die manier wat meer "real life examples" te verzamelen? Bovendien zou het een goede waarschuwing kunnen zijn voor mensen die nu nog op zoek zijn naar een goed betrouwbaar vervoers bedrijf?? Vandaar ook dat ik dit bericht hier graag wilde plaatsen i.p.v. via PM

Groetjes
Syl

p.s. Het is absoluut geen moeite voor mij om even langs te schieten om de spullen op te halen als dat makkelijker is voor jullie?

Syl/frank,

Ik vind het jammer dat je niet gewoon een pm stuurt, en al helemaal om te horen te krijgen dat ik hem als pion inzet. Dat gaat echt nergens over. Ik heb geprobeerd om iemand te helpen om zijn spullen terug te krijgen....volgende keer zal ik nog een keer extra nadenken voordat ik iemand probeer te helpen.

Zoals ik al aan Frank heb uitgelegd, is het niet mijn recht om spullen die niet van mij zijn aan iemand te geven. Dat moet via het bedrijf die er verantwoordelijk voor zijn! en daar heb ik ook heel heel vaak op aangedrongen. Mijn idee was, dat als er van twee kanten werd aangedrongen, ze mogelijk wel actie zouden ondernemen. En daar bleek ik gelijk in te hebben, want de spullen zijn inmiddels opgehaald en waarschijnlijk inmiddels bij Frank. Ik hoop dat hij er blij mee is want ik vind het werkelijk zeer lullig dat ik nou blijkbaar de boeman ben ipv het verhuisbedrijf.

Wij zijn met een claim bezig en ik wil het desbetreffende bedrijf eerst de kans geven om (alsnog) de boel fatsoenlijk af te handelen voordat ik ze hier 'zwart' ga maken. MIsschien ben ik te netjes maar ik houd me aan mijn eigen normen en waarden.

Wat mij betreft kan dit hele topic op slot en worden verwijderd. Jammer, dat je op deze manier moet gaan overdenken of je de volgende keer nog wel moeite wil doen om iemand te helpen. De wereld wordt niet beter als mensen elkaar zo behandelen.

Groet Saskia

Beste Saskia

.....Jeetje, wist niet dat het zo in het verkeerde keelgat zou schieten :smile:  Het was juist mijn bedoeling om alles netjes "in the open" te houden en zeker niet als aanval bedoelt......vandaar de "smiley face"! En als je het bericht nog een keer doorleest zul je zien dat het allemaal toch echt behoorlijk mee valt.
Bovendien lijkt het erop dat er wel meer mensen problemen hebben ondervonden met het desbetreffende bedrijf en dan is een waarschuwing misschien wel op zijn plaats.

Anyhow, Frank heeft zijn spullen inmiddels nog steeds niet en heeft ook niets meer van het verhuisbedrijf vernomen. Hij had verder uiteraard ook niets van doen met jullie probleem. Uiteraard kan ik me voorstellen dat het een heel lastige sitatie voor jullie is/was. Nu dus maar hopen dat zijn spullen alsnog via een omweg netjes bij hem terecht gaan komen. En ik hoop van harte dat jullie snel uitsluitsel mogen ontvangen m.b.t. jullie vermiste items.  :up:

jammer, dat je op deze manier moet gaan overdenken of je de volgende keer nog wel moeite wil doen om iemand te helpen. De wereld wordt niet beter als mensen elkaar zo behandelen

:grin: nou zeg.....dat valt allemaal nog wel mee volgens mij :grin:

All the best!
Syl

p.s. dear moderators, aangezien ik het ok heb om te pm-en zal ik dat vanaf nu netjes doen, thanks!

Goed, als het zo dan allemaal op tafel ligt doen we het topic weer op slot. Als er uiteindelijk behoefte is om over het desbetreffende verhuisbedrijf te schrijven, dan graag in het "verhuisbedrijven" topic. Dit kan wellicht andere mensen helpen.  :up:

Status
Not open for further replies.
Back