Syl/frank,
Ik vind het jammer dat je niet gewoon een pm stuurt, en al helemaal om te horen te krijgen dat ik hem als pion inzet. Dat gaat echt nergens over. Ik heb geprobeerd om iemand te helpen om zijn spullen terug te krijgen....volgende keer zal ik nog een keer extra nadenken voordat ik iemand probeer te helpen.
Zoals ik al aan Frank heb uitgelegd, is het niet mijn recht om spullen die niet van mij zijn aan iemand te geven. Dat moet via het bedrijf die er verantwoordelijk voor zijn! en daar heb ik ook heel heel vaak op aangedrongen. Mijn idee was, dat als er van twee kanten werd aangedrongen, ze mogelijk wel actie zouden ondernemen. En daar bleek ik gelijk in te hebben, want de spullen zijn inmiddels opgehaald en waarschijnlijk inmiddels bij Frank. Ik hoop dat hij er blij mee is want ik vind het werkelijk zeer lullig dat ik nou blijkbaar de boeman ben ipv het verhuisbedrijf.
Wij zijn met een claim bezig en ik wil het desbetreffende bedrijf eerst de kans geven om (alsnog) de boel fatsoenlijk af te handelen voordat ik ze hier 'zwart' ga maken. MIsschien ben ik te netjes maar ik houd me aan mijn eigen normen en waarden.
Wat mij betreft kan dit hele topic op slot en worden verwijderd. Jammer, dat je op deze manier moet gaan overdenken of je de volgende keer nog wel moeite wil doen om iemand te helpen. De wereld wordt niet beter als mensen elkaar zo behandelen.
Groet Saskia