gezocht huurhuis met grond (ivm paard) ten noorden van brisbane

traviesa

New Member
Ik houd realestate.com angstvallig in de gaten maar heb nog weinig succes gehad.
We zijn op zoek naar een huurhuis ten noorden van brisbane, waar ik mijn paard aan huis zou kunnen hebben (ze staat nu ergens gestald en dat is toch minder leuk). In het verleden heb ik die wel af en toe gezien maar nu ik aan het zoeken ben natuurlijk niet...

Weet je iets dan hoor ik 't heel graag.
We denken aan noordkant brisbane, niet verder dan Caboolture en het liefst niet te gek ver van het station (ik werk in CBD).

Nou meid, ik wens je veel geduld. Het is al de gekte in en rond Brisbane qua huurhuizen, en dan eentje met land voor een paard... Poehee! Denk dat je in de koopsector ietwat meer kans hebt.

Succes!

Ireen

Ik zal eens even navragen. Ken iemand "in de paarden" en weet dat ze in ieder geval paarden kan houden/stalt. Het is in de buurt van Samford. Prachtige omgeving. Misschien weet ze ook wel een huis!

Ik ga mijn best doen......

Henriette

Ik woon vlakbij Samford en er staan hier inderdaad toch regelmatig huizen met acres te koop. Te huur weet ik eerlijk gezegd niet.

De omgeving is .... geweldig! (en ongeveer 20-25 km van de CBD, waar ikzelf ook werk).

Succes!

Gaat wel lukken hoor. zijn op zich genoeg huizen met land te huur, of dat ook omgeving Brisbane is weet ik niet. Je kunt ook bij makelaars aangeven wat je zoekt, dan bellen ze je, als ze wat hebben.
succes!

groeten Mary
ik mail je snel.

Een collega die paarden heeft woont in de omgeving Pullenvale, Brookefield; volgens hem zijn daar wel huizen op 1 acre/2 acre te huur. Maar goedkoop is het niet.

Hij rijdt in 20 minuten naar St. Lucia en dan met de CityCat naar CBD; goed te doen

Succes,
Jan

die citycats had ik nog niet over gedacht...goede tip!
Enne dat duur...ja is zo maar....die hypotheken hier zijn nog erger dan huren.....(voor dezelfde kwaliteit huis dan)

Off-topic, maar toch; hoe duur hypotheken ook mogen zijn, een asset als een huis is wel een groot deel van je ouwedagsvoorziening, belangrijk, want daarin zorgt Australië niet voor je.

Maar dat even tussen haakjes... :)

Back