Gezocht: Plek voor 1 verhuisdoos richting Perth

Sacha

Ass. Perth Promotor
Ga jij emigreren naar Perth en laat je jouw spullen verschepen? Heb je dan misschien nog plek voor een verhuisdoos met wat spulletjes die wij "vergeten" zijn?  :roll:

Het gaat op mijn trouwjurk, een beeldje dat ik van mijn werk heb gekregen (8.5 jaar trouwe dienst) en nog andere losse spulletjes die we in de komende dagen verzamelen die niet meer in de koffers passen.

Het heeft geen haast, absoluut niet, maar zou fijn zijn als het op deze manier zou kunnen.

Alvast bedankt,

Sacha

[quote author=Sacha link=topic=10050.msg139019#msg139019 date=1242973495]
Ga jij emigreren naar Perth en laat je jouw spullen verschepen? Heb je dan misschien nog plek voor een verhuisdoos met wat spulletjes die wij "vergeten" zijn?  :roll:

Het gaat op mijn trouwjurk, een beeldje dat ik van mijn werk heb gekregen (8.5 jaar trouwe dienst) en nog andere losse spulletjes die we in de komende dagen verzamelen die niet meer in de koffers passen.

Het heeft geen haast, absoluut niet, maar zou fijn zijn als het op deze manier zou kunnen.

Alvast bedankt,

Sacha
[/quote]

Goh, 1 extra koffer (of doos) meenemen, is dat geen optie? Toen wij 3 jaar geleden hierheen kwamen hadden we 3 koffers en 6 dozen bij ons... ;-). De enige belemmering is mogelijk het totale gewicht?

http://www.baggage.nl/

Hi Sasha, kijk eens op deze site. Ik had alleen nog maar 15 dozen om over te laten komen en heb dat via deze site gedaan. Sommige mensen vinden het nogal eens eng om dozen van anderen mee te nemen  :wink:
Als de doos 10 kg weegt, is het per post opsturen ook een goede optie.

Succes met de laatste loodjes en veel plezier straks in Perth.

Groetjes Jolanda

Ja Perthpete, zo hebben wij dat ook gedaan.
Wij hadden alles verkocht geen container en gingen alleen met koffers.
We hadden onze koffers propvol en 1 was vet over het gewicht.
Eruit halen en hier laten of extra betalen zeiden ze.
De extra kosten viel best wel mee.

Misschien een optie voor familie de Wit, informeer wel eerst even bij je reisagent of je vliegmaatschappij voordat je daar staat met een koffer aan overgewicht.
De rest komt elke keer beetje met beetje mee met mijn old folks , verdere familie of vrienden :grin:

Cheers,

Jack :evil:

Jolanda heeft een dikke kus verdiend! Wat een geweldige tip  :up:

Heb net even gebeld en ben waarschijnlijk voor mijn tas ipv doos nog geen 100 euro kwijt. Heb met de mensen van bagege.nl afgesproken dat ik eerst probeer om alles gewoon in te checken bij Malaysia, want die willen nog wel eens makkelijk doen met een emigrant. Mochten we dan toch niet alles mee krijgen, gaat het de volgende dag met de buren mee, want ze zitten 10 meter verderop! Dan hebben we alles waarschijnlijk 2 dagen later al in huis staan. Ideale oplossing!

:up: uiteindelijk komt alles goed!!!

Je hebt toch wel "extra" bagage aangevraagd ivm enkele reis?
Wij mochten p.p. 10 kg extra meenemen en die andere 10 kg werd niet moeilijk over gedaan omdat we die als "handbagage" mee hadden.
Vooral veel in cameratassen en laptoptassen stoppen.

Per post zou ik als alternatief helemaal niet zo gek vinden als het om gewoon goederen gaat.
Kost misschien wel wat, maar altijd minder dan over gewicht op de luchthaven.

BIJNA DAAR!!  :lol:

20 kg ( gereedschapskoffer met gereedschap ) op laten sturen door ouders vanuit NL naar Perth via postkantoor 104 euro  :smile:

Heel simpel:
trek je trouwjurk aan, hou het beeldje vast....

Geen extra doos meer.  :up:

Valt helemaal niet op...... Dan weet ik zeker dat ik het jouraal haal die dag wanneer ik in mijn trouwjurk het vliegtuig in stap  :lol: :lol:

Back