Gezocht Reisgenoot 4 juli te vertrekken (NL naar SA-VIC) en 1 augustus terug

Carmen

Member
Hallo,

Een vriendinnetje van mijn dochter wil haar op komen zoeken vanuit Nederland.
Maar ze is net 17 en komt alleen, dus dat is een behoorlijke reis. Zeker vanuit Amsterdam naar Adelaide, want dan zit je altijd met die achterlijk lange overstap.

Naar Melbourne zou ook een optie zijn, dan kan mijn dochter haar ophalen.

Groetjes Carmen
ccdfranke@hotmail.com

Weinig mensen die op 4 juli gaan misschien vanuit hier :) of je hebt email gekregen.

Op zich heb je als alleen gaande reiziger best snel contact hoor en als ze een klein beetje Engels spreekt lukt het met de overstap ook wel toch?

Ik was ook 17 toen ik voor 't eerst in m'n uppie naar OZ ging. Het eerste deel wel met nog 3 anderen, maar in Sydney was ik toch op mezelf aangewezen (ik moest naar Townsville). Het weer was slecht, vluchten vertrokken niet of hadden veel vertraging, ik moest nog overstappen in Brisbane.. en ook ik heb 't gered door gewoon te vragen, vragen.. . Zolang zij de borden en schermen kan lezen (dus vanwaar vertrekt mijn vliegtuig) dan zou het niet een te groot probleem moeten zijn.
Succes ermee!

Ik ga 4 juli in mijn eentje naar Brisbane naar mijn familie, ik ben dan 16. Jammer dat we niet dezelfde bestemming hebben, anders had ik het zeker overwogen.

Back