Gezocht: Ruimte in container richting Perth

Sacha

Ass. Perth Promotor
Lieve forummers,

Wie van de mensen die deze kant op komt, of die iemand kent die deze kant op komt, heeft er een beetje plek over in zijn verhuis container. Ik moet een stoel deze kant op krijgen uit de erfenis van mijn oma en die neemt ongeveer 1m3 ruimte in beslag. Ik vind het geen probleem om er voor te betalen, maar een container is de veiligste manier. Ik heb er geen haast mee :)

Alvast bedankt,
Sacha
 
  • Like
Reactions: FOL
De kans is groot dat wij met een container die kant op komen. Alleen we hebben nog weinig concreets m.b.t de ruimte. We weten ook niet wanneer... :( dus helaas weinig concreet en veel onzekerheid.
 
Als ik het via Baggage.nl laat doen, ben ik minimaal 300 euro lichter. Dat is dan excl. de kosten die ik hier nog bij de douane moet maken.
Heb geen idee of de stoel uit elkaar kan... Ga ik eens even navragen, dan zou het misschien goedkoper kunnen op een andere manier...

@FOL: Wanneer maakt mij echt niet uit... Ik wacht al 20 jaar op die stoel, kan echt nog wel wat langer wachten. Stoel was van mijn opa en die heeft de stoel aan Dirk en mij bedeeld toen hij stierf. Wilde mijn oma echter niet zonder stoel laten zitten dus heb de stoel al die tijd gewoon daar laten staan. NU mijn oma er ook niet meer is, is 'ie nu echt van mij, maar ik heb alle tijd van de wereld...
 
@Wilsil: Wist niet dat jij mijn familie al eens had ontmoet ;) .... Maar inderdaad, ben nu wel bezig om veilige opslag in Nederland te regelen, want de gieren cirkelen al om alles heen....
 
Heb ze nooit ontmoet maar meestal werkt he wel op die manier.
Er is iets beloofd aan iemand, die persoon is er niet, dus iemand anders in de familie neemt het mee. "niet wetend" dat het aan iemand anders beloofd/gegeven was. Vooral als het zo lang geleden is.
 
De gieren hebben toegeslagen.... Mijn stoel staat nu ineens in Friesland. Nu dus hemel en aarde bewegen om te zorgen dat hij weer veilig bij mij moeder komt te staan....
 
Moet ik hem ophalen? :D Kan hij tzt met ons mee, moet hij alleen nog richting Perth. :up:
Dat zou misschien nog niet eens zo'n gek idee zijn.... Ik kom hier graag nog op terug als de stoel nog in Friesland staat, want hij blijkt inmiddels al weer naar Amsterdam te zijn verhuisd.... Stoel ziet meer van Nederland dan ik ooit heb gezien :(
 
Dat zou misschien nog niet eens zo'n gek idee zijn.... Ik kom hier graag nog op terug als de stoel nog in Friesland staat, want hij blijkt inmiddels al weer naar Amsterdam te zijn verhuisd.... Stoel ziet meer van Nederland dan ik ooit heb gezien :(
Heh bah :(
 
Dat zou misschien nog niet eens zo'n gek idee zijn.... Ik kom hier graag nog op terug als de stoel nog in Friesland staat, want hij blijkt inmiddels al weer naar Amsterdam te zijn verhuisd.... Stoel ziet meer van Nederland dan ik ooit heb gezien :(
Ik hoor het wel! :up:
 
Wij gaan januari naar Adelaide....misschien hebben we wel een plekje over...als het een niet al te grote stoel is
 
Back
Top