Gezocht: verblijf voor 6 weken in Brisbane

Joos Buijs

New Member
Hoihoi,

In het kort: ik ben een promovendus in Nederland en ga voor 6 weken op werkbezoek bij QUT, Brisbane.
Nu zoek ik nog een gezellige woonruimte (slaapkamer) van 6 juni t/m 20 juli.

Uitgebreide versie:
Ik ben een 27 jarige promovendus aan de Technische Universiteit Eindhoven. Onze groep werkt samen met een groep aan de QUT in Brisbane. Nu heb ik de mogelijkheid om deze groep voor 6 weken (van 6 juni t/m 20 juli) te bezoeken. Omdat overal budgetten krap zijn is er niet voldoende budget om mij 6 weken in een hotel of studio onder te brengen.

Ik ben dus druk op zoek (o.a. op sites als gumtree.com.au) om geschikte woonruimte te vinden. Helaas vind ik daar vooral studenten onderkomens. Nu ben ik zelf nooit een 'echte student' geweest. Ik bedoel, ik houd van een biertje of likeurtje maar niet meer dan 1 en zeker niet in een disco tot ver voorbij middernacht.
Verder ben ik wel zo sociaal dat ik liever niet 6 weken alleen op een kamer zit en dus wel gezelschap zoek. Daarom ben ik liever op zoek naar een kamer bij een stel of gezin.

Mijn vraag aan jullie is dus of één van jullie een plekje (slaapkamer) heeft voor mij gedurende boven genoemde periode, of iemand kent die dat heeft.
Mijn budget voor de woonruimte voor de totale 6 weken is ongeveer 900 Australische $.

Als iemand tips heeft op welke website(s) ik mogelijk geschikte woonruimte kan vinden is dat natuurlijk ook altijd welkom! Ik heb zelf echter ook al veel afgezocht maar heb tot nu toe weinig gevonden.

Alvast bedankt!

Joos
 
@Familie S: Bedankt, daar had ik ook al een mail naar gestuurd 3 dagen geleden maar nog geen reactie...

@Catharina: Hartelijk dank voor het doorsturen!!! Ik ben benieuwd :)
 
Hoi Koen,

Hartelijk dank voor de easyroommate.com tip, die was ik in mijn zoektocht al wel tegen gekomen maar omdat ik me eerst moest registeren had ik hem afgewezen. Op jouw aanraden toch gedaan en er is inderdaad een ruim aanbod. Maar over het algemeen toch vooral voor studenten.
Mocht er dus nog een familie of stel zijn die me voor een paar weken onderdak kan bieden dan zou ik dat erg fijn vinden :)

Groeten,
Joos
 


OFX
Back
Top