Gezocht: Zonnescherm voor in de auto

Hoi!

Ik ben op zoek naar een set Auto zonneschermen met typische australische opdrukken, zoals b.v. de gele kangeroo bordjes.
Heeft iemand een idee waar je die in Nedrland kan kopen?? Ik zie ze regelmatig in andere auto's zitten, maar ik heb nog
geen winkel gevonden die ze verkoopt!

Groeten,

Leon
 
Denk dat die worden opgestuurd vanuit Australie ;) Ik heb in mei ook 6 sets ofzo meegenomen voor familie, zag ze hier bij een 2 dollar shop voor idd 2 dollar per set.
 
Owww....op die fiets!

Dus als ze hier echt niet verkocht worden moet ik mijn (toekomstige) schoonpappa maar vragen of ie ze wil opsturen vanuit Aussie.
Wil mijn vriendin ermee verrassen door ze zonder dat ze het weet in haar autotje te hangen... :)

Groeten,

Leon
 
Bij de Karwei hebben ze een tijdje geleden nog een aanbieding gehad, ze zijn van Roadsign Australia. (wij hebben ze ook). Ik weet niet of dat eenmalig was of dat ze altijd verkocht worden

Succes Yvonne
 
Sacha, je bent geweldig! Laat ik nu ook vlakbij bij Hoogvliet wonen, dus dat is helemaal super! (Ze hebben ook een winkeltje)

thnx mate!

Groeten,

Leon
 
Graag gedaan, rij er regelmatig langs voor mij noodzakelijke voorraad VB's en Violet Crumbles!
 
Ben er vandaag langs geweest: Echt een leuk winkeltje! Er kwam weer een beetje dat australia gevoel naar boven toe...

Anyway, ik heb dus die Roadsign platen gekocht, incl. zuignapje, opgehangen in mijn vriendin d'r auto-tje en die was helemaal happy toen ze het zag!
Dus die rijdt nu in een Aussie-car! Als je haar ziet rijden, ff toeteren.... ;) (Zwarte Corsa met kleine road sign boardje op d'r achter raampjes en een langwerpig board op d'r achterruit...)

Groeten,

Leon
 
Oud topic, maar ik ben zelf ook op zoek naar de zonneschermen, maar de twee website die hier genoemd worden bestaan beide niet meer.. Iemand nog een idee waar ik ze kan kopen?
 
Winkeltje in Hoogvliet is al een poosje geleden gesloten.
Ik kan je wel helpen aan van die mooie zonneschermen voor aan de muur. Is dat een idee?:cool:
 
Back
Top