Gezocht

miranda

New Member
Eindelijk is het zover even een kijkje nemen in Melbourne, zijn er misschien nog meer mensen die op 2 november met singapore naar Melbourne gaan. Laat het ons weten.

groetjes Jury en Miranda
 
miranda said:
Eindelijk is het zover even een kijkje nemen in Melbourne, zijn er misschien nog meer mensen die op 2 november met singapore naar Melbourne gaan. Laat het ons weten.

groetjes Jury en Miranda

Hoe lang blijf je daar? Wij komen op de 16e aan in Melbourne.
 
Jeroen_1 said:
miranda said:
Eindelijk is het zover even een kijkje nemen in Melbourne, zijn er misschien nog meer mensen die op 2 november met singapore naar Melbourne gaan. Laat het ons weten.

groetjes Jury en Miranda

Hoe lang blijf je daar? Wij komen op de 16e aan in Melbourne.

Hoi Jeroen,
Het is maar voor 3 weekjes na terugkomst gaan we onze aanvraag indienen als we dat nu doen dan kunnen ze je visum weigeren, tenminste dat hebben we gehoord.
 
Miranda said:
Hoi Jeroen,
Het is maar voor 3 weekjes na terugkomst gaan we onze aanvraag indienen als we dat nu doen dan kunnen ze je visum weigeren, tenminste dat hebben we gehoord.

Misschien kunnen we in november de XPdite borrel in Melbourne houden. :p
 
Lost said:
Jeroen_1 said:
Misschien kunnen we in november de XPdite borrel in Melbourne houden. :p
Zonder mij? :|

Een borrel drinken lijkt me best gezellig hoor maarre mag ik het dan bij een colaatje houden.
Hoe lang ga jij nu jeroen of blijf je er nu, ik ben namelijk nog niet zo goed op de hoogte van alle aanvraag soorten.
en ook ben ik nog niet zo snugger met deze site er kan denk ik nog wel eens iets mis gaan.
 
Back
Top