Giftig

H

hupsel

hallo daar in australie is het daar net zo giftig als hier in de achterhoek
kijk op de web heel nederland zit vol gif van de jaren 60 nu is het geld op in nederland en de vuilstortplaatsen blijven nog 20 jaar zitten met alle gevolgen van dien(kanker) wij denken aan een ander land beter en gezonder reageer of jullie nog wat weten eibergen@zonnet.nl

Ik heb de titel van je bericht gewijzigd omdat het een link was naar een site en omdat de titel niet het onderwerp beschreef. Bovendien is het bericht verplaatst.
Lost.

ach in elk land is wel wat. Weet niet of er hier gif in de grond zit, maar hier is de ozonlaag weer dunner en heb je weer meer kans o/p huidkanker
groetjes

heidi said:
ach in elk land is wel wat. Weet niet of er hier gif in de grond zit, maar hier is de ozonlaag weer dunner en heb je weer meer kans o/p huidkanker
groetjes
En dan te bedenken dat Australiers de meeste uitlaatgassen per inwoner uitstoten van de hele wereld en dat de grond vol zit met Uranium en Asbest (en nog heel veel andere zware metalen).

Jeroen_1 said:
heidi said:
groetjes
En dan te bedenken dat Australiers de meeste uitlaatgassen per inwoner uitstoten van de hele wereld en dat de grond vol zit met Uranium en Asbest (en nog heel veel andere zware metalen).

ja, ik zag laatst iets op tv hier over asbest in de grond. Ze weten niet eens waar.....

Uitlaatgassen kan ik ook geloven. Ik weet bijna zeker dat meer mensen hier een auto hebben. En dan natuurlijk nog de fabrieken enz...

Hupsel: ik denk dat als je een schoon land wilt vinden, je nog lang zal zoeken.... :?

Back