Gio meld zich!

Gio

New Member
Hoi,

Mijn naam is giovanni (gio) 26jaar
Ik zit er aan te denken om naar australië te verhuizen en zit met enkele vragen!

Op het net lees je verschillende dingen, en khoop hier duidelijkheid te krijgen!

Zelf heb ik geen diploma
Maar ben lasser/monteur van beroep
Mijn vriendin heeft wel een diploma en doet boekhouding

Kanje toegelaten worden op basies van een diploma van je partner?
We zijn wel maar officieel samen wonnend...

Kanje met kinderen ook imigreren naar australie?

Grtz
Gio

Hoi Giovanni,

Welkom op het forum en in de wondere wereld van het Australische visum.
Er zijn heel veel verschillende visa dat er zelfs een pagina is waar je kan kijken welk visum voor jullie geschikt is:
http://www.immi.gov.au/Visas/Pages/Find-a-visa.aspx

Sommige visa zijn alleen te krijgen als je beroep op 'de lijst' staat. Dat is de lijst met beroepen waar op dit moment een tekort aan is in Australie. Lasser/monteur staat hier volgens mij nog op, boekhouder weet ik niet.

Emigreren met kinderen kan trouwens prima, struin het forum af en je vindt genoeg voorbeelden van gezinnen die zijn verhuisd. Datzelfde geldt voor niet getrouwde partners. Wij zijn niet getrouwd maar ik mocht toch meeliften op het visum van mijn vriend.

Wat je kan doen is emigratiebureau benaderen om een kansberekening te maken. Zij kunnen aangeven of jullie kans maken op een visum (en welk visum).

Dit weekend is er trouwens een emigratiebeurs in Houten waar je ook veel informatie kan krijgen. Zie ook het topic http://xpdite.net/forum/threads/emigratiebeurs-7-8-februari-2015-meet-greet.13557/page-2#post-206531

Succes!!

Welkom op het forum! Ik heb niets toe te voegen op het uitgebreide bericht van Mayke. Op naar de emigratiebeurs dit weekend!

Hoi Gio,
Welkom!
Als lasser maak je volgens mij een goede kans. Je moet dan wel niveau 5 hebben.
Het is misschien wel een idee om dat diploma te halen, als je dat ziet zitten?
Succes!

Hoi Gio,
Welkom!
Als lasser maak je volgens mij een goede kans. Je moet dan wel niveau 5 hebben.
Het is misschien wel een idee om dat diploma te halen, als je dat ziet zitten?
Succes!
Wat versta je onder niveau 5?

Dat is (zo uit het blote hoofd) het hoogste niveau.

Maar ik heb even op internet gezocht en daar werd nooit gesproken over een niveau hoger dan 4. Het kan dus zijn dat ik het mis heb:oops:.

Er wordt overigens ook gesproken over een 'welder first class'.

Je zou eens kunnen proberen of je niet ergens een internationaal erkend lasdiploma kan halen. Ga dan voor het hoogst mogelijke niveau.

Back