Girls Go Surfing Day

*Anneke*

New Member
Heeft een van jullie wel eens meegedaan aan de Girls Go Surfing Day? Sorry mannen, het is inderdaad alleen voor vrouwen, en dan ook nog eens voor diegene die (nog) niet kunnen surfen, maar het wel erg leuk lijkt. Daar hoor ik bij! Voor meer info:

http://www.surfingaustralia.com/eventdetail.aspx?eid=14921

Het gebeurt het weekend van 1-2 december door heel Australie, maar aangezien ik in Perth woon, wil ik waarschijnlijk bij Scarborough of Trigg meedoen. Ik geloof dat je je moet opgeven voor de zaterdag óf zondag. Ben benieuwd of er mensen zijn die dit evenement kennen.

Groetjes Anneke
 
Ik ben net nieuw in Australie ( 20 nov aangekomen ) en heb wel het plan om te leren surfen. Ik had alleen Januari/Februari in gedachten. Dit omdat ik tussendoor nog even naar mn ouders op vakantie ga, en mn zwemspullen bij hun liggen. Hoef ik geen nieuwe te kopen, want ik moet al genoeg dingen kopen hier ;)

Het ziet er zeker uit als een leuk evenement.. Ik zou alleen bang zijn dat je weinig individuele aandacht krijgt in zo'n grote groep?
 
Laat maar weten wanneer je er klaar voor bent!

Dat van die aandacht...daar was ik ook een beetje bang voor, vandaar dat ik me opgegeven heb voor de groep van 7.00 AM! Hoop dat de groep dan niet zo groot is...

Ik zal laten weten hoe het is geweest.
 
De Australiers zijn vaak wel hele vroege opstaanders, voorals het sporten betreft ... Zou me niet verbazen als de 7.00am groep drukker is dan je denkt ... :)
 
Hi Anneke , veel plezier en wat Peter zegt kan wel eens waar zijn vaak is het 's morgens vroeg veel drukker dan 's middags. :wink:
 
  :? Mmm...ben benieuwd!

Ik denk/hoop dat de meeste meiden 9.00 een mooiere tijd vinden om te gaan...Dat is ook nog best vroeg, toch????
 
Haha, vroeg genoeg ja, 9.00!! Tegen die tijd, vooral in het weekend, begin ik net erover te denken om wakker te worden.

Ik ben benieuwd hoe het was? Wat geleerd, was het leuk? Ben ook helemaal vergeten gisteren richting stranden te rijden... Zat vanmiddag wel even in t witte zand uit te waaien, heerlijk!
 
Back
Top