gitaar mee

Rinske

New Member
Hey allemaal!
Ik heb net een nieuwe gitaar, en die neem ik echt zeker mee naar Australië!
Maar weet iemand ook of het verstandig om die in de container mee te laten voeren? Of hebben jullie suggesties voor het vervoer?
Alvast bedankt!

Rinske
 
Hi Rinske,

Ik heb twee gitaren meegenomen, een electrische en een akoestische. Die zijn beide in de container gegaan en zonder schade aangekomen.

Groet,
Francois.
 
Ik heb m'n gitaar goed verpakt en met de verhuizers meegegeven. Geen centje pijn. Hij was alleen ontstemd. :grin:

Groetjes,
Rixta
 
Ik heb ook mijn klassieke gitaar gewoon in een standaard tas mee in de container.
Niks mee gebeurd.

Groetjes Inge
 
Hoi Rinske,

Gewoon meenemen als handbagage (of wordt door de luchtvaartmaatschappij in het ruim vervoerd met een zooitje stickers erop "fragile"), geen enkel probleem. Kan je gelijk na aankomst weer lekker spelen!

Cheers

Willem
 
Hoi Rinske,

Gewoon meenemen als handbagage (of wordt door de luchtvaartmaatschappij in het ruim vervoerd met een zooitje stickers erop "fragile"), geen enkel probleem. Kan je gelijk na aankomst weer lekker spelen!

Cheers

Willem
Mag dat bovenop je andere handbagage? Komen daar extra kostten bij?
 
container voelt veiliger als vliegtuig bagage, als ik zag hoe onze koffers beschadigd waren vorige keer na de vlucht....:|
Ik ga voor de container met mijn gitaren. :up:
 
Ik heb een jaar lang mijn gitaar meegenomen en als handbagage in gecheckt! Geen probleem!
Al word het straks wel wat lastiger, 3 gitaren en versterker....even kijken hoe we dat gaan doen
wink.gif
 
Hoi Rinske,

Gewoon meenemen als handbagage (of wordt door de luchtvaartmaatschappij in het ruim vervoerd met een zooitje stickers erop "fragile"), geen enkel probleem. Kan je gelijk na aankomst weer lekker spelen!

Cheers

Willem
Mag dat bovenop je andere handbagage? Komen daar extra kostten bij?
Iemand die hier antwoord op kan geven? Ik heb namelijk ook al een tas met laptop/camera mee als handbagage.
 
Je kan denk ik beter zorgen dat je een rugzak hebt waar je je latop en camera in kwijt kan..en je gitaar ook mee als handbagage...2 stuks als handbagage is geen probleem
 
Net m'n vlucht geboekt. Vertrek 1 Juli naar Perth.
Daar ga ik een 2 jarige studie volgen (Associate degree in Hospitality Management @ Polytechnic West). Zal er ook parttime werk bij zoeken.
 
Back
Top