Go#verdomme......

Jack

Well-Known Member
Niets is perfect.
Je zult er hard aan moeten werken om het zo goed mogelijk te maken.
Ligt grote deels aan jezelf in hoe je ervaringen zijn en hoe groot je perfectionisme mag zijn.
Toch zijn er altijd van die dingen waar je zelf niks aan kunt doen en afhankelijk bent van anderen.

Zoals wachten op je visum, of een agent die je visa al enkele weken op de stapel heeft in de wacht en nog vind die boerelul knul dat zijn koffie belangrijker is dan jouw toekomst.
Je kunt hem niet zeggen wat je ervan vind want mischien pakt hij je aanvraag en legt hij hem onder de grote stapel of gaat hij moeilijk doen.
Of die griet die je Ielts test na kijkt en je laat zakken op 1 onderdeel met 1 puntje te weinig.
Kun je weer alles opnieuw doen en de reis opnieuw afleggen en weer enkele vele knaken lichter.....

Ik ben er gelukkig al (in Australia) ,ik heb gelukkig wat anders te klagen..
Mijn klacht is , " Bananen in the Topend of Australia".
Eet er bijna net zoveel als die grote meneer hieronder.

01.jpg

Ik hou van bananen... kan niet zonder. , ze kosten $3.98 per kilo
De laatste maanden worden ze al na 1 dag na verkoop zwart.
Alles komt uit het zuiden en die rit van 4 dagen met de roadtrain is niet goed voor de bananen.
Heb zin om die bananen terug te brengen en die eikel knul van Woolworths van de groente afdeling er 1 in zijn keel te proppen.
Maar ook daar schiet je niks mee op en hij kan er ook niks aan doen.
Maar wel roepen ," we are the fresh people"........

Heb jij wat te ??!! ... zeiken ...over wat dan ook , we horen het graag.
Gooi het hier op tafel.
Als er niemand klaagt kan er ook geen oplossing gevonden worden en kan niemand zich verbeteren of evalueren.
Tegelijker tijd lucht het op en ben je het kwijt en wie weet heeft iemand wel een oplossing of wat dan ook.

Ik doe mien auto an de kant, en fiets now deur 't land
Ik werk niet meer commercieel, en verdien dus ok niet völ
Ik bedenk heLE hopen idealen, loop d'r allenig moar van te balen
Vervuiling doe'k niet meer an met, stoa alleen uut met de pret

Godverdomme, woar doe ik 't veur
Ik sloof mien uut, en 't helpt gin zak
Godverdomme, woar doe ik 't veur
't Geet niet veuruut, 't maakt gin donder uut

De hele wereld geet d'r an, en iedereen wet d'r van
Ik vertel an wie 't wil heuren, nooit zal d'r iets gebeuren
Zi-j denkt alleen moar an fatsoen, zi-jn wilt nergens iets an doen
Zi-j denkt an een ni-je inbouwkeuken, i-j mossen doar de koppen op mekare beuken
etc ..etc....

Cheers,

Jack :evil:
 
Waarom plant je geen eigen bananenboom, daar in de topend is het warm en vochtig genoeg :laugh:

:sunny:
Marika
 
Ben nu nog even in vakantie stemming, maar zal vast binnenkort wel even iets vinden om over te klagen en dan weet ik dit topic te vinden!
 
In deze box kun/ mag je vrijuit g^&verd*&(men.
Dus pak je kans Donattella en gooi het op tafel waarom het zo vervelend is dat je geen fatsoenlijke kangaroo vlees kunt aankomen in NL.

Mariska ook hier kun je vrij g^&verdommen, je hart luchten waarom je eerst via een andere staat je sponsor ship moet verdienen.
Wie weet heeft iemand wel een oplossing of lezen er migration bureau's mee die je een ondertafels mailtje sturen met een oplossing.

Je weet maar nooit waar het g7**(verdomme topic goed voor is, je moet het ook niet negatief zien als er gegodv*&me word , zie het als een moment om iets te verbeteren.

Tsja zo gek is Jack nog niet.

Sach, Jack is altijd in vakantie bestemming.......alleen die banane he.

De bananen hier zijn nog steeds erg triest.

Jack :evil:

Ps; Jack heeft 2 bananebomen van een 1.50meter hoog met zeer groene grote bladen eraan en wacht op zijn eigen banaantjes.

Heb je problemen, klachten of pijn moet je op Jack's g^&(verdome box zijn

Ik ga stopppen met ouwhoeren voor vandaag ik ga een banaantje eten.............
 
Hey! Hou het wel een beetje gezellig he? Zeuren daar hou ik niet van :roll:

Chantal

p.s. de bananen zijn hier in het zuiden van top kwaliteit!
 
Ik kan mij slechts aansluiten bij het verhaal over de bananen van Jack. Koop hier altijd van de zakken met kleine banaantjes voor in de lunchtrommels, bananen uit Qeensland dus. Zaterdag gehaald en zodag al helemaal donker... Zouden die dus ook eerst ergens anders vandaan zijn gekomen en dan via Queensland naar WA zijn verscheept???
 
tja..kan me bij fam. S aansluiten, waarom duurt het zoooo lang? Zal wel een reden hebben...#@*>##*!! Als we het visum gaan krijgen zijn we w.s. nog 2 jaar verder en is mijn oudste zoon 16...die wil nu al niet mee. Twijfels worden groter...maar ja we wachten gewoon af.
Jack, succes met je bananas :wink:
 
Ik kan er niet over uit dat die GODVERD#MS# KL#TE DIAC weer met een nieuw punten systeem komt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:evil:

ALLEMAAL WEER EXTRA DRUK OP DE KETEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Nou Jack dat wordt dan nog een jaartje of 2 wachten voor je je eigen bananen kan eten. Heb net gelezen dat de eerste bananen na een jaar of 4 aan de bomen komen :shock:.


groejes Moon
 
In deze box kun/ mag je vrijuit klagen.
Mariska ook hier kun je vrij klagen, je hart luchten waarom je eerst via een andere staat je sponsor ship moet verdienen.
Ps; Jack heeft 2 bananebomen van een 1.50meter hoog met zeer groene grote bladen eraan en wacht op zijn eigen banaantjes.

Het lijkt me idd wel eens lekker om even flink te zeiken... waarom moet het zoooooooooooooooooooo moeilijk zijn. We dachten iemand te hebben nota bene in de NT waar we eigenlijk echt niet heen willen, horen we er niks meer van !!!!!!!!!!!!
Houden ze ons meer dan een maand aan het lijntje. !@#$%&^*()!!!!

Waarom wil je eigenlijk weg daar Jack, want ik dacht, toen het Darwin zou gaan worden (toen ik nog hoop had dat deze werkgever zou toezeggen) dat er tenminste 1 iemand op het forum daar al zat (jij) en 1 iemand heen wil gaan (Steven80) en nou kondig jij aan dat je huis te koop staat :huh: Toch niet vanwege de bananen :p

:smile:
Marika

P.S.: Ik dacht al iets van bananenbomen te spotten toen ik je huis zag via je link hier op het forum, mooi huis trouwens..
 
Wow! Het is wel echt duidelijk dat de 'no worries' mentaliteit in deze rubriek geen plekje krijgt;)
Maarreuh, dat lucht nu wel eens op, want ne mens geraakt al dat getreuzel en die omslachtigheden zo beu als wat!!!!!!!!!!
Of zoals Van Duin steeds uitriep: 'KOMT ER NOG WAT VAN!!!' :angry:
 
Elke morgen, middag avond en soms ook 's nachts kijken op de site van de DIAC en WA %#$@&*%$@%& weer geen SMP deze mogen

Dat lucht een beetje op
 
Mag ik ff klagen over die mensen die altijd lopen te klagen!? :wink:

Ik ken nog zo'n liedje Jack, maar die is ietsjes erger qwa tekst... van Doe Maar. Ken je die?
Heroine godverdomme

En ik maar denken dat Jack voor de gein een keer had geroepen dat ie naar the Sunshine Coast wil verhuizen, want dat is wel een mega cultuur shock! Maar nu weet ik dat het toch echt waar is. Hier kun je de lekkere bananen namelijk zeker 5 dagen bewaren en ze zijn nog steeds jummie! :p

Oh ja heb toch wat te klagen nu ik er over na denk : ik wil werken!Verveel me de tering onderhand.
 
GVD heb ik net een heel stuk getypt om te klagen, knalt internet eruit.

Kan ik dus ff klagen over het middeleeuwse internet dat australie heeft..... Ouwe troep. Glasvezel of kabel nog nooit van gehoord hier...
 
En nog wat,

Vraag ik aan Council om een sewer plan, betaal ik 26 dollar, zou ik binnen 2 dagen iets ontvangen en nu 1 week later krijg ik een heel sewer plan van de naast gelegen nieuwbouw wijk. DAS GVD NIET WAT IK MOET HEBBEN SUKKELS.....
 
Back
Top