goede / goedkope huurhuizen in en nabij Brisbane ( redcliffe etc )

Scamp

New Member
Weet iemand leuke huurhuizen in de omgeving van Brisbane voor een goede prijs ?
Een bureau of misschien een kennis ? We zoeken een klein huis voor 2 personen ( 1 of 2 kamers is genoeg ), geen luxe, gewoon goedkoop maar wel in een redelijk veilige buurt. Als iemand iets weet, dan hoor ik het graag :)

ps : het moet wel een losstaand huis zijn, geen flats / rijtjeshuizen.
 
wat versta je onder goedkoop? en hoe ver van de stad maximale reistijd?

kleine huurhuizen zie je hier weinig al hadden wij er een in Arana Hills. Nu wonen we aan noordkant. Genoeg te huur hier, ook veel nieuwe huizen maar prijzen zijn niet echt laag of zo, 340pw
 
Kijk op www.realestate.com.au onder 'rent' en er komt vanzelf wat tevoorschijn! Al voor 200 dollar wat te huur.
Wij wonen in Morayfield, 35min. van Brisbane, in een huurhuis met 4 slaapkamers en betalen 360 dollar.

succes, Sigrid
 
yep die site ken ik, maar misschien dat iemand iemand kent ofzo die zijn huis wil verhuren. Alles is zo groot , 3 badkamers (???) etc..
200 dollar per week is inderdaad wat we zoeken, we hoeven geen 3-4 badkamers maar willen wel een airco ( is bijna onmogelijk zonder denk ik  ). Ergens in de buurt van Redcliffe leek ons wel wat.

Als iemand iets weet dan hoor ik het graag.
 
http://www.realestate.com.au/cgi-bin/rsearch?a=s&cu=fn-rea&s=qld&ss=&ag=&t=ren&snf=rbs&chk=0&lead=&ty=&searchFormSource=advanced+search&tb=+REDCLIFFE%2C+SCARBOROUGH%2C+SHORNCLIFFE%2C+NORTH+LAKES%2C+BRACKEN+RIDGE%2C+BALD+HILLS%2C+BRIGHTON%2C+&u=BRIGHTON&is=1&pm=200&px=300&pme=200&pxe=300&minbed=2&maxbed=&cat=Townhouse&o=def&p=10

Ik heb gezicht naar townhouses, want die zijn over het algemeen kleiner dan de huizen waar jij het over hebt. Heb gezicht op huurprijzen tussen de 200 en 300 dollar per week en dit is wat ik vond. Let wel dat Redcliffe en omgeving wel duurder worden, omdat erg veel mensen daar willen wonen. Een townhouse is voor jullie denk ik een geweldige oplossing, omdat ze niet duur zijn, maar wel vaak veel ruimte hebben voor 2 personen. Ik zit wel eens op realestate.com.au te surfen voor de lol en zie de laatste tijd veel nieuwe townhouses er bij staan.
 
Back
Top