Goede hondentrimster in of rond Sydney

Ingriddh

XPdite Sponsor
Wie weet een goede hondentrimster in de buurt van Sydney!
Ik kan wel kijken op google maar dan weet ik niet of de hondentrimsalon's goed zijn.
Als iemand ervaring heeft met een goede hondentrimsalon in de buurt van Sydney dan hoor ik dat graag.
Wij hebben een bouvier en die heeft toch een apart kapsel :lol:.
Ik hoor het wel. Gr Ingrid
 
er zijn hier in de buurt heel veel van die mobiele groomservices. Denk dat je gewoon moet proberen als je daar bent, je hebt kans dat je een bouvier hebt met een poedelkapsel maar dat groeit wel weer aan  :grin:
 
Ik denk dat je een paar goede foto's moet aanleveren van het kapsel dat je wilt en aangeven of ze moeten plukken of mogen scheren. Veel trimmers vinden plukken teveel moeite en als je er niets van zegt, scheren ze voor het gemak. Ook de styling van de kop goed aangeven, dan denk ik dat het wel goed komt. Als je een mobiele trimmer neemt kan je er bij blijven en ingrijpen als het nodig is.
 
Nou Inge, aan jouw heb ik ook wat en anders is het een kapsel van een poedel :wink:. Ik weet wie het zegt.
Als ik in Aussie ben kom ik een keer bij je langs met de tondeuse dan zal ik jouw kapsel een keer doen en ga
je eruit zien als een gabber :lol:.
Maar toch bedankt voor je antwoord, ik zal een keer gaan kijken bij de mobiele groomservices. En een foto meenemen
werd ook al aangeraden door de trimster die Kyra zeven jaar heeft gedaan.
 
[quote author=Ingriddh link=topic=9530.msg129290#msg129290 date=1229673131]
En een foto meenemen
werd ook al aangeraden door de trimster die Kyra zeven jaar heeft gedaan.
[/quote]

neem dan wel een recente foto anders zit Kyra met een puppielook  :grin:
 
Back
Top