Goede Outdoor shop in Adelaide?

tampet

XPdite Sponsor
Kan iemand ons een leuke outdoor shop aanraden in ADL?  Die in elk geval een goed assortiment tenten (van die familie tenten waar je makkelijk met z'n 4-en in past) hebben? 

Al googelend kwam ik niet verder dan 1 adres en ik kan me haast niet voorstellen dat dat alles is.
Alle tips welkom!

Much obliged!  :smile:
Tampet & Co
 
Hoi

Ray's outdoor heeft 39 vestigingen in Australie, ik hoop voor je ook in Adelaide

Kees
 
@Kees/GreenBrown/MamaV THX! :up:
Dat wordt prima winkelen dus...vooral omdat we van ons leven nog nooit zo'n grote tent hebben gehad...de laatste keer dat we kampeerden was nog in ons kinderloze- lichtgewicht tentje-rugzak op de rug tijdperk...
Dus we hebben wel wat in te slaan over anderhalve maand :grin:
 
Onwijs bedankt Bear!  :up:
wat een leuke uitvinding toch die Street view, kan meteen even kijken waar ik de auto zou kunnen parkeren! :grin:
 
Hoi, bij Harbour Town (even googlen, vlakbij vliegveld/Ikea) zit een outlet van Rays en nog wat andere outdoor-outlets. Ben er nog niet zelf geweest, maar het schijnt de moeite van het ritje waard te zijn. Succes!
 
Anaconda in Miles End heeft ook veel spullen en op een of andere manier krijg je er heel vaak 30% korting. Ze zitten in de buurt van een Bunnings op een soort winkelcentrum.

Femke
 
[quote author=pijltje link=topic=9222.msg124879#msg124879 date=1220787060]
.....en op een of andere manier krijg je er heel vaak 30% korting. 
[/quote]

Hi-hi die zal ik onthouden! Dank voor je reactie Femke en Yvon ook bedankt! :up:
Hebben nu een mooi lijstje voor onze shopping spree over een maand! Hebben er zoooooo'n zin in!!!
 
[quote author=tampet link=topic=9222.msg124671#msg124671 date=1220472698]
Kan iemand ons een leuke outdoor shop aanraden in ADL?  Die in elk geval een goed assortiment tenten (van die familie tenten waar je makkelijk met z'n 4-en in past) hebben? 
[/quote]

Beetje vaag wat je nou wilt........ Goedkoop of goed?
Goedkope zooi: BigW, KMart, Target, Ray's etc.
Goed: Zoek naar Blackwolf en Ozztent dealers.
 
Hi all,

Wilde even laten weten-dit keer  vanuit Adelaide- :smile: dat we vandaag uitstekend geslaagd zijn bij Ray's op West Terrace. Dus allen nogmaals thx!
Goedkope zooi volgens de een, prima spullen voor onze kampeerbehoefte en alles ging vandaag weg met 26, 5% korting, heel fijn! Nu nog wat kampeerweer graag!Brrr vandaag hier....
 
Hallo

Beetje vaag wat je nou wilt........ Goedkoop of goed?
Goedkope zooi: BigW, KMart, Target, Ray's etc.
Goed: Zoek naar Blackwolf en Ozztent dealers.
Nogmaals hallo........nou wij hebben een tent a-la-goedkope-zooi bij de BigW vandaan en die heeft het prima gedaan 5 weken lang in NZ in weer en wind. En ook hier in Qld. heeft hij prima stand gehouden. Prima te doen dus die tenten van BigW! Harstikke mooi bij Anaconda maar behoorlijk duur (alhoewel die 30% korting goed klinkt!!!)

Groetjes
Syl :smile:
 
Hallo Tampet,

Ik heb ook even gekeken naar Outdoorshops. Ik heb daarvoor gekeken op www.yellowpages.com.au en dan tik je bij categories; camping-equipment-retail en dan krijg je 63! resultaten.

Ik zou zeggen; succes ermee!

groetjes heidi
 
Back
Top