Goedkoop Nederlandse kaas kopen in Brisbane

berndzomerdijk

New Member
Voor diegenen die geinteresseerd zijn in lekkere Goudse of Maasdammer ga dan naar Continental Wholesale Foods aan 17 Duncan street in West End Brisbane 4101. Ik ga al jaren naar deze Griekse 'wholesaler'. Je kunt er goede Frico Maasdammer kaas kopen voor ongv $ 13 per Kilo, verder hebben ze nog veel meer koopjes (olijven, olie, kruiden, etc). Ze hebben helaas geen website. Za tot 12 uur open

Gr Bernd
 
Wellicht iets minder lekker als bij de Deli...maar bij de Aldi zijn er meerdere soorten Nederlandse kaas verkrijgbaar, iets van vijf soorten.
 
Wellicht iets minder lekker als bij de Deli...maar bij de Aldi zijn er meerdere soorten Nederlandse kaas verkrijgbaar, iets van vijf soorten.

Kan kloppen maar dit is echt NLse kaas geimporteerd voor bijna dezelfde prijs als in Nederland
 
Mag dat met de post naar WA gestuurd worden???? Betaal me hier scheel aan Goudse kaas in de supermarkt...
 
Hi Sacha,

Ik was gisteren bij Mega ContinentalFood Wholesalers, ze vertelden dat ze best willen verkopen maar dat je zelf vervoer/courier moet regelen. Een Maasdam kaas weegd ong 14 Kilo, Goudse 7 KG je kunt het voor $13,- PK kopen. Ik wil wel helpen als dat nodig is.

De eigenaar heet Steve Konstantinou tel 0738441696, email sales@hellenefood.com.au, kunt hem direct benaderen. Hun distributeur zit in Sydney.

Nog een week en het is KD feest hier in Brisbane!

Groetjes Bernd

Mag dat met de post naar WA gestuurd worden???? Betaal me hier scheel aan Goudse kaas in de supermarkt...

Zou kunnen vragen, doe ik als ik er langs kom vd week

Gr Bernd
 
Ga hier eens even verder induiken. Ontzettend bedankt voor de info!!! Ben hier heel blij mee!
 
Hi Sacha,

Ik was gisteren bij Mega ContinentalFood Wholesalers, ze vertelden dat ze best willen verkopen maar dat je zelf vervoer/courier moet regelen. Een Maasdam kaas weegd ong 14 Kilo, Goudse 7 KG je kunt het voor $13,- PK kopen. Ik wil wel helpen als dat nodig is.

De eigenaar heet Steve Konstantinou tel 0738441696, email sales@hellenefood.com.au, kunt hem direct benaderen. Hun distributeur zit in Sydney.

Nog een week en het is KD feest hier in Brisbane!

Groetjes Bernd

Beste Bernd,

Wij wonen in de omgeving van Sydney. Zou je willen informeren welke distributeur Steve Konstantinou voor de Nederlandse kaas heeft?

Met vriendelijke groet,

Andre Penders
 
We hebben vanochtend Steve geprobeerd te bellen, kregen echter niet hemzelf maar iemand anders aan de lijn. Zij vertelde dat de enige NL kaas die ze hebben 'smoked cheese' is... nu is dit topic al een paar jaar oud, maar is er toevallig iemand die recentelijk nog Maaslander op de kop heeft weten te tikken? Ik zou zo graag eens een pondje of wat kopen...
 
Ik kan bij de Woollies alleen Maasdam (brrr smerig), Goudse en Edammer etc. vinden, helaas geen Maaslander. Misschien verschilt het per winkel, maar het lijkt erop dat wij pech hebben :(
 
Back
Top