goedkoop paketten sturen van Australie naar Nederland

Hallo iedereen!

Ik heb sinds Februari in Australie gestudeerd, maar ga terug naar Nederland op 30 november. Nu heb ik meer spullen dan ik mee kan nemen in het vliegtuig en ik vroeg me af of iemand een goede goedkope manier weet om mijn spullen terug in Nederland te krijgen. Het zou hier gaan om 2/3 dozen van ongeveer 10 KG. Ik heb al wat rond gekeken op deze site, maar ik kon het alleen vinden van Nederland naar Australie. Ook op internet heb ik rongekeken en veel sites zijn erg duur ( een paar 100 euro voor 1 doos), dus vroeg ik me af of iemand hier een goede/goedkope oplossing weet.

Esther
 
Hallo iedereen!

Ik heb sinds Februari in Australie gestudeerd, maar ga terug naar Nederland op 30 november. Nu heb ik meer spullen dan ik mee kan nemen in het vliegtuig en ik vroeg me af of iemand een goede goedkope manier weet om mijn spullen terug in Nederland te krijgen. Het zou hier gaan om 2/3 dozen van ongeveer 10 KG. Ik heb al wat rond gekeken op deze site, maar ik kon het alleen vinden van Nederland naar Australie. Ook op internet heb ik rongekeken en veel sites zijn erg duur ( een paar 100 euro voor 1 doos), dus vroeg ik me af of iemand hier een goede/goedkope oplossing weet.

Esther

Ik heb in 2005 nog dozen verstuurd via sea-mail, maar weet niet of dat nog kan? 50 - 70 dollar per doos moet je sowieso vanuit gaan en de kans dat er iets stuk gaat bestaat altijd via sea-mail. Gewoon via AusPost...
 
Naar zoiets ben ik dus ook op zoek. Als ik dingen opzoek online kom ik op belachelijk hoge prijzen van een paar honderd dollar per doos. Als het niet anders kan moet ik het doen via Australian post met de boot, maar dit gaat ook al zo'n $100 kosten voor een doos van 7 kg. Iemand misschien nog meer ideeen?
 
Niet de meest voor de hand liggende methode en nogal omslachtig maar:
Je kan ook kijken of mensen remigreren naar Nederland (of misschien Poms...?) en vanuit daar naar jouw huis sturen. Als zij een container huren, Kan je misschien iets regelen dat jouw doosjes er ook bij kunnen.

Waarschijnlijk wel erg omslachtig.
 
Probeer Pack&Send, redelijk geprijsd (destijds) en op zich okay. Wij hadden alles weer en heel!
 
Back
Top