Goedkope tickets KLM

HansB

Member
Vraag niet waarom, maar eind Januari en maand februari, vlieg je retour Sydney -Amsterdam voor 1550 dollar / 1050 euro met KLM. Zojuist geboekt via hun website. Sydney-Abu Dhabi met Etihad en dan verder met KLM zelf. Totale reistijd: 23 uur. Lijkt me een prima deal.

Wil het niet verpesten maar klinkt niet heeel bijzonder toch? (al gebied me de eerlijkheid te zeggen dat ik meestal een half jaar vooruit boek) Dan zit je bij Singaporeair ook op zo'n bedrag.

Op deze korte termijn is het even puzzelen om bij (bijvoorbeeld) Singaporeair onder de 1200 te komen maar het kan wel ;)

Maar terug naar jou: Have fun!!!

Ik weet niet welke kant op vliegen duurder is. Vanuit nederland lagen de meeste prijzen waar ik op zocht rond de 1200 euro retour naar australie. Uiteindelijk met een deal voor € 800,01 een retour ticket geboekt bij Singapore airlines Amsterdam- Perth. Kan natuurlijk schelen als je de andere kant op boekt. Al met al geen slechte deal denk ik.

Oh Sorry, Ik zie nu Sydney > A'dam. Dan is het volgens mij wel cheap ja :) Vanuit OZ is vaak (flink) duurder. o_O

Ik weet niet welke kant op vliegen duurder is. Vanuit nederland lagen de meeste prijzen waar ik op zocht rond de 1200 euro retour naar australie. Uiteindelijk met een deal voor € 800,01 een retour ticket geboekt bij Singapore airlines Amsterdam- Perth. Kan natuurlijk schelen als je de andere kant op boekt. Al met al geen slechte deal denk ik.
Wij betalen nu €800 voor n enkeltje..

Wij betalen nu €800 voor n enkeltje..
Hee Yuud,

Mag ik vragen met wie je vliegt (vergeten) en hoe ver je vantevoren geboekt hebt? Ik zal mijn enkeltje wss redelijk last minute boeken en vraag me af of de prijs dan veel hoger zal liggen..

Als je ruim van te voeren boekt lukt het wel om rond de 1100,- voor een retour met SA uit te komen.
Maar al ik nu kijk voor bijv. februari 2014 haal je dat niet...

Ligt eraan waar vandaan je vliegt, enkeltje Darwin Amsterdam is redelijk te doen. Voor $100 vlieg je darwin-Singapore met Jetstar, Singapore-Amsterdam zoon $600 a $700. Met KLM of andere maatschappij. Ben zelf op deze manier gevlogen in september, $1350 retourtje :) M'n zusje kwam vanuit NL dit jaar met KLM voor 1000 euro retour. Maar Sydney is vaak duurder helaas, en niet iedereen wil in Darwin wonen ;-)

Back