going to tasmania?

Sjaak

New Member
Een collega van mijn man gaat emigreren naar Tasmanië, omdat er bouwvakkers nodig zijn. Helaas wees onze quick scan uit, dat wij niet voor visa in aanmerking zouden komen (waarschijnlijk vanwege de leeftijd van mijn man, 48). Ikzelf ben bijna klaar met mijn studie voor onderwijzeres. We lopen al jaren rond met 'vertrekkriebels' en hebben oa Portugal onderzocht, maar Europa heeft eigenlijk helemaal afgedaan voor ons. Op deze site lees ik zoveel enthousiaste verhalen..... Ik hoop dat er toch mogelijkheden voor ons blijken te zijn. Allerlei tips van jullie kant zijn van harte welkom.
groetjes, Jeannette
 
Hai Jeanette,

Allereerst welkom op het forum.

Heb je al op de MODL lijst van Tasmanie, is het beroep van je man uberhaupt een beroep wat daarop voor komt.
Misschien kun je proberen een joboffer te verkrijgen.
Er zijn zelfs enkele 50+ers die via deze weg Australie binnen komen.

Om als onderwijzeres aan de slag te kunnen is best wel lastig, Er lopen op dit forum wel wat draadjes over dit beroep, je kunt de search button gebruiken om hiernaar te zoeken.
Ik heb hier zelf geen ervaring mee.
Maar waar een wil is is een weg.

Succes, Mariette
 
Ja, het beroep van mijn man en ook van mij trouwens, komt voor op de MODL lijst, eveneens op de STNI voor. Een job offer zou handig zijn ivm de leeftijd van mijn man. Is er iemand die daar ervaring mee heeft? Betrouwbare bedrijven enzo?
groetjes, Jeannette
 


OFX
Back
Top