Good news !!

Eric Meijer

New Member
G'day,

Enige tijd geleden heb ik de vraag gesteld of er members waren met goede danwel minder goede evaringen met het Migration Bureau. Nou, die waren er hoor ... "spijtig genoeg" veelal minder goede ervaringen, maar er waren gelukkig ook positieve reacties. Waarvoor dank.

Inmiddels heb ik zelf ervaring met het MB (ik ben er afgelopen woensdag geweest) en ik moet zeggen dat de eerste indruk van en ervaring met het MB best OK was. Het was weliswaar een erg zakelijk en kort gesprek, maar volgens mijn contactpersoon kom ik in aanmerking voor een Skilled Visa en da's natuurlijk goed nieuws. Ik heb het Full Check Evaluation Form ingevuld en een Engelstalige CV achtergelaten. Nu even de eerste fee overmaken en over een paar weken "hoor" ik of ik eligible ben. Ik ben nog ietwat sceptisch, maar natuurlijk erg benieuwd naar de uitkomst. To be continued.

Groet,
Eric

Succes!
Wij waren een van de personen met een hele goede ervaring met het Migration Bureau!

Greetz
Aussiegirl

Service van migrationbureau is goed.
Ze zijn niet zo persoonlijk en ''warm'' als Rob van Breumelhof maar als je de skills , ervaring en opleidingen hebt dan sleuren ze je erdoorheen.
Dat is toch wat telt.
Kom je door de TRA dan ben je voor 99,8% in Australia het kan alleen nog maar liggen aan je medicals en Ielst daar komt iedereen vroeg of later doorheen:smile:
Zorg wel dat je erg strikt bent met de rekeningen die je krijgt.

Wie had je eigenlijk gesproken van Migrationbureau?.

Cheers,

Jack :evil:

[quote author=Jack link=topic=8746.msg116187#msg116187 date=1208080338]
Service van migrationbureau is goed.
Ze zijn niet zo persoonlijk en ''warm'' als Rob van Breumelhof maar als je de skills , ervaring en opleidingen hebt dan sleuren ze je erdoorheen.
Dat is toch wat telt.
Kom je door de TRA dan ben je voor 99,8% in Australia het kan alleen nog maar liggen aan je medicals en Ielst daar komt iedereen vroeg of later doorheen:smile:
Zorg wel dat je erg strikt bent met de rekeningen die je krijgt.

Wie had je eigenlijk gesproken van Migrationbureau?.

Cheers,

[/quote]

Jack,

Bedankt voor je reactie. Die indruk heb ik eigenlijk ook wel. Dat ze je er doorheen sleuren, bedoel ik. Ik heb inmiddels drie assessments gedaan (Start2Migrate, Visa4you en het MB), maar alleen het MB vond het interessant genoeg daar met mij over van gedachten te wisselen. Ik moet je eerlijk zeggen, dat ik nog wel een beetje sceptisch ben. Ik was mij ervan bewust dat mijn huidige job noch op de SOL, noch op de ENSOL staat, vervolgens zijn er twee organisaties die laten weten dat ik niet "eligible" ben en dan komt het MB (waar heel veel members slechte ervaringen mee hebben danwel slechte verhalen over hebben gehoord) met de boodschap dat ik mogelijk wel "eligible" ben. Waarom ziet het ene bureau het wel- en het andere bureau het niet zitten ? Ze moeten zich toch allemaal aan dezelfde regels houden ? Maakt het MB zich echt hard(er) voor de klant, of is het gewoon een kwestie van zakken vullen ? Maar ja ... het doel is uiteindelijk, in aanmerking komen voor een Skilled Visa en het MB wekt de indruk dat dat waarschijnlijk wel tot de mogelijkheden behoort. Maar misschien kun je je mijn scepticisme voorstellen.

Mijn contactpersoon bij het MB is Mike Poblete.

Groet,
Eric

Hi Eric,

Welke punten haalde ze aan waarom dacht mb voor jouw wel eligible te zijn.
Hoeveel onafgebroken jaren werk je in dat vak en hoeveel leerervaring en diplomas heb je in dat vak.

Cheers, :up:

Back