Google Tisp?

4np

Member
Ik wilde net even gaan zoeken op de australische Google (www.google.com.au) en daar zag ik opeens een nieuwe service van Google gepromote staan: Google Tisp. Wireless breedband internet van Google?

Sick of paying for broadband that you have to, well, pay for?

Introducing Google TiSP (BETA), our new FREE in-home wireless broadband service. Sign up today and we'll send you your TiSP self-installation kit, which includes setup guide, fiber-optic cable, spindle, wireless router and installation CD.

kit.jpg

Zo te lezen maken ze gebruik van glasvezel kabel dat door het riool loopt? Apart verhaal...

Google TiSP (BETA) is a fully functional, end-to-end system that provides in-home wireless access by connecting your commode-based TiSP wireless router to one of thousands of TiSP Access Nodes via fiber-optic cable strung through your local municipal sewage lines.

4_plugin.jpg

Volgens mij is het gewoon een 1 april grap ;)

[edit]ook op tweakers staat het als 1 april grap genoemd ;)[/edit]

Die handschoenen die in het installatie pakket zitten maken het helemaal compleet. :grin:

hahaha! schitterend!

maaruh kan het ook draadloos? ik heb een septic tank  :grin: :grin: :grin:

[quote author=Eerainuh link=topic=6829.msg86087#msg86087 date=1175433238]

Ja Joep, maar dan moet je IN de tank gaan zitten....[/quote]

shit!  :grin: :grin: :grin:

Ik kwam overigens nog een paar andere Google 1 aprilgrappen tegen:

- Google paper: een extra functie van Google waarbij je emailtjes kon laten printen en gratis laten bezorgen op je thuisadres.
- En in Google kalender hadden ze een extra dag bedacht tussen zaterdag en zondag :|

[quote author=Joep link=topic=6829.msg86156#msg86156 date=1175543547]
- Google paper: een extra functie van Google waarbij je emailtjes kon laten printen en gratis laten bezorgen op je thuisadres.
[/quote]

Ook een goeie!! Snailmail via de computer!! :lol:

Back