Government Approved Vet. Officiele dierenarts

lin-shinji

New Member
Waar vind ik een Government Approved Vet in Nederland??
Is de dierenarts waar ik altijd heenga met mijn hond goed, of moet dit een speciaal aangewezen dierenarts zijn (net zoiets als de paneldoktors voor ons mensjes  :) )

Pfoe, ik weet niet waar ik moet beginnen ,meer geregel met de hond dan met mezelf, ik weet echt niet wanneer ik met wat moet beginnen, dus tips zijn meer dan welkom

alvast bedankt, groetjes Lin (en shinji de hond)

[quote author=lin-shinji link=topic=1510.msg12847#msg12847 date=1113485444]
Waar vind ik een Government Approved Vet in Nederland??
Is de dierenarts waar ik altijd heenga met mijn hond goed, of moet dit een speciaal aangewezen dierenarts zijn (net zoiets als de paneldoktors voor ons mensjes  :) )

Pfoe, ik weet niet waar ik moet beginnen ,meer geregel met de hond dan met mezelf, ik weet echt niet wanneer ik met wat moet beginnen, dus tips zijn meer dan welkom

alvast bedankt, groetjes Lin (en shinji de hond)
[/quote]Hallo Lin
Ga hier even kijken http://www.xpdite.net/forum/index.php/topic,88.0.html

Gr. Ton en Ineke

Hoi,

Ik neem aan dat je bezig bent met de bloedtest en de aanvraag van de import permit. Nou je kan de bloedtest gewoon bij de dierenarts laten doen en dan sturen zij dit op naar een erkend laboratorium, dit weet je dierenarts wel. Vervolgens krijg je een verklaring die je dan moet opsturen naar de RVV, postbus 19 2300 AA in Leiden. Stuur de verklaring met het paspoort van je hond hier naar toe en dan krijg je een verklaring die je kunt meesturen naar Aqis voor de import permit.

Als ik niet duidelijk ben, kun je me hierover bellen 030-2542616 of mailen franke.voorhoeve@planet.nl  Ik ben er namelijk ook mee bezig.

Groetjes Carmen

Hoi Carmen,

een jaar geleden heb je dit laatste berichtje geschreven. Ik ben dit jaar bezig met alle regelingen treffen voor het verhuizen van de twee teven die we hebben. Vandaag uitslag titre bepaling gekregen. Ik begrijp dat ik deze incl de paspoorten naar RVV moet sturen. Is dat niet erg riskant? Krijg ik dan zeker weten die paspoorten dan weer terug?
Vervolgens krijg ik dus van de RVV een verklaring die ik bij de rest van de spullen moet sturen naar AQIS. Hoe lang gaat deze procedure duren?

ik hoor het wel

groetjes pascale

[quote author=Carmen link=topic=1510.msg12869#msg12869 date=1113502311]
Hoi,

Ik neem aan dat je bezig bent met de bloedtest en de aanvraag van de import permit. Nou je kan de bloedtest gewoon bij de dierenarts laten doen en dan sturen zij dit op naar een erkend laboratorium, dit weet je dierenarts wel. Vervolgens krijg je een verklaring die je dan moet opsturen naar de RVV, postbus 19 2300 AA in Leiden. Stuur de verklaring met het paspoort van je hond hier naar toe en dan krijg je een verklaring die je kunt meesturen naar Aqis voor de import permit.

Als ik niet duidelijk ben, kun je me hierover bellen 030-2542616 of mailen franke.voorhoeve@planet.nl  Ik ben er namelijk ook mee bezig.

Groetjes Carmen
[/quote]

Wat betekent "RW"? Rijksiets??? Ik kan het niet vinden in de telefoongids.

Ik zit nu in Darwin maar mijn hond (en vrouw en kinderen zitten nog steeds in NL). Shit.

Groetjes

Joseph

Back